انتقام از معلم به بهانه سختگیری

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به هتک حیثیت یکی از معلمانش کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمدپور رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: معلمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای شهرستان قاین مراجعه کرده و می گوید فردی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به فحاشی علیه او کرده و عکس او را از کانال‌های تدریس برداشته و بر روی تصویر خلاف عفت قرار داده و عکس را برای او ارسال کرده است.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان قاین مالک حساب کاربری تلگرامی شناسایی و با وجود اینکه متهم به سن قانونی نرسیده بود با هماهنگی مقام قضایی برای اخذ اظهارات به همراه پدرش به مرکز پلیس احضار شد.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: متهم در اظهارات خود، انتشار تصاویر غیر اخلاقی را به خاطر سخت گیری زیاد معلم برای امتحانات و کم دادن نمرات عنوان کرده است.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی بیان کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش محتوایی از قبیل صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ضرر و هتک حیثیت افراد را فراهم آورده و بر اساس قوانین حاکم پیگرد قانونی دارد.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: پلیس فتا ، متهم ، فتوشاپ ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.