مصوبه ستاد مقابله با کرونا در اسدآباد:

مسیر ورودی بهشت زهرا پنجشنبه و جمعه مسدود است/برپایی مراسم نوعید اموات ممنوع

فرمانداراسدآباد در ستادکرونای شهرستان گفت:براساس مصوبه استان، ورود خودرو با پلاک مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی به اسدآباد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعیدکتابی فرماندار اسدآباد تصریح کرد: براساس مصوبه استان، ورود خودرو با پلاک مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی به اسدآباد ممنوع است.

او افزود:صدور مجوز تردد نیز فقط برای خودروهای پلاک اسدآباد است و طبق مصوبه، فرمانداری نمی‌تواند برای خودروهایی غیر از پلاک اسدآباد مجوز تردد صادر نماید.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: بستن خیابان فرهنگ در شرایط کنونی امری اشتباه است چرا که این اقدام باعث می شود این نقطه تبدیل به بازارچه شده و عملا به محلی برای تجمع تبدیل شود و از طرف دیگر اعتقادی به پارک خودرو در نقاط ممنوعه نداریم و از پلیس راهور می خواهیم با خودروهایی که اقدام به پارک در نقاط پارک ممنوع می کنند برخورد شود.

کتابی همچنین ضمن درخواست از اداره صمت برای توزیع مرغ در نقاط خلوت شهر جهت کاهش تجمع در مرکز شهر بیان کرد:برخی از دستگاه های ATM در سطح شهر دچار مشکل هستند که معاونت برنامه ریزی فرماندار امروز حل این موضوع را مجددا در دستور کار قرار می دهد.

اوهمچنین عنوان کرد:مسیر بهشت زهرا این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه مسدود است و از همشهریان تقاضا داریم جدا از حضور در این مسیر و منطقه بپرهیزند.

فرماندار اسدآباد همچنین گفت:برگزاری مراسم نوعید و اعلام ساعت تدفین در آگهی ترحیم اموات ممنوع است.

ثبت سه طغیان خانوادگی در سه روستای مختلف اسدآباد در ماه اسفند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز در این ستاد گفت:در ماه اسفند سه طغیان خانوادگی(ابتلای دونفر یا بیشتر)در سه روستای مختلف اسدآباد ثبت شده است.

الهام عظیمی تصریح کرد:در ماه جاری آمار مثبت سرپایی ما افزایش یافته است که نگران کننده است.

او افزود:خوشبختانه در بحث فوت از هشت بهمن تا امروز هیچ موردی ثبت نشده است اما فراموش نکنیم به علت تجمعات پایان سال ممکن است روزهایی سخت در پیش داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین گفت:در حال حاضر یک بیمار با ابتلای مثبت در بخش کرونا بستری است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.