چهارشنبه آخر سال، تکلیف مردم چیست؟

فرمانده انتظامی استان مرکزی در مورد تجمعات چهارشنبه آخر سال توضیح داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با توضیح در خصوص تجمعات چهارشنبه آخر سال گفت: برابر ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تجمعات انسانی در برای چهارشنبه آخر امسال به طور کل ممنوع است.

سردار مفخمی افزود: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اگر تجمعات در هر جایی اتفاق بیافتد مطمئنا پلیس برخورد لازم را خواهد کرد.

او اضافه کرد: از خانواده‌های محترم خواهش می‌کنم خودشان ورود کنند و مدیریت بکنند و داخل خانه‌های خودشان نه اینکه خدای ناکرده بازهم تعدادی از خانواده در یک محله با هم جمع شوند و بازهم تجمع اتفاق بیافتد.

 پویش" نه به چهارشنبه سوری خطرناک" در اراک

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک پویش" نه به چهارشنبه سوری خطرناک" را برای کاهش حوادث چهارشنبه پایان سال راه اندازی کرده است.

اجاقی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک
گفت: آتش نشانی اراک آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

دکتر پریا بهرامی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک هم از امضای تفاهمنامه بین هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مصدومین احتمالی و مردم خبر داد.

چهارشنبه سوری از جمله سنت‌های ایرانیان باستان است که رفته رفته در انفجار، مواد محترقه و آسیب‌های ناشی از آن چهارشنبه سوری را تبدیل به چهارشنبه سوزی کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.