دین محمدی: امسال، سال خوبی برای فوتبال ایران نبود

پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم یادبود انصاریان و میناوند گفت: همین که قدر هم را بدانیم کافی است. روح علی و مهرداد برای من زنده هستند. سال ۹۹، سال خوبی برای فوتبال ایران نبود. کرونا یقه همه را گرفت و باعث شد از هم دوری کنیم. انشالله که در سال جدید همه چیز خوب پیش برود و روز‌های خوبی را داشته باشیم.

او درباره سلب میزبانی از نماینده‌های کشورمان برای برگزاری مسابقات آسیایی عنوان کرد:کار تیم ملی خیلی دشوار شد. وقتی میزبانی را به ایران ندادند، کارمان سخت‌تر شد. از پشت پرده ماجرا خبر ندارم. الان نه میزبانی را داریم و نه تماشاگران حضور دارند. به امید خدا و غیرت بازیکنان، به جام جهانی صعود می‌کنیم. همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم. او سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است.

دین محمدی در مورد شرایط فعلی استقلال گفت:  فکری و مجیدی هر ۲ فرزندان استقلال هستند. هر چه داریم از استقلال است. همیشه برای آبی پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم. فقط دوست دارم در آخر فصل، دل هوادارانمان شاد شود. باید حرفه‌ای فکر کنیم و به آینده امید داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار