معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خبر داد:

افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو در ۱۲ ماه/ این اقدامات در تاریخ شهرداری بی سابقه است

هاشمی گفت: در حدود ۱۲ ماه، ۱۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شاید در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: ما تا دیروز توانستیم نزدیک به ۱۵ مورد از پروژه‌های بزرگ را افتتاح کنیم که از این تعداد، ۶ مورد متعلق به ایستگاه مترو بود، ۳ مورد سه شنبه همین هفته و ۴ مورد دیگر فروردین سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در حدود ۱۲ ماه، ۱۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شاید در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه باشد به همین علت از حمایت‌های شهردار تهران تشکر می‌کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: با آقای رسولی صحبت کردیم و قرار بود معاونت و سازمان به گونه‌ای ادغام شوند که معاونت تضعیف نشود و در ۲ مورد باهم اتفاق نظر داشتیم؛ قرار بود ما سازمان بار و کالا ایجاد کنیم، اما آقای رسولی پیشنهاد دیگری داد که ما قبول کردیم که هیچ سازمان جدیدی به شهرداری اضافه نشود.

هاشمی گفت: در خصوص سازمان حمل و نقل و معاونت هم ما با این شرط موافق بودیم که معاونت حمل و‌نقل و‌ ترافیک که ۴۰ الی ۵۰ درصد بودجه شهرداری را مصرف می‌کند، تضعیف نشود، اما در حین کار متوجه شدیم که کارشناسان نگاه تشکیل سازمان حمل و نقل را دارند.

وی بیان کرد: ما پیشنهادی را دادیم که اصلاح اساسنامه سازمان حمل و‌ نقل در ماده ۱۲، اصلاح شود، اصلا سازمان حمل و نقل، هم عرض معاونت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار