مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان مطرح کرد:

اجرای طرح آماده باش نوروزی در مراکز درمانی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین ‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی سه مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ با تشکیل ستاد نوروزی اجرا می شود.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر و درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان خرمدره به طور ۲۴ ساعته به ارائه خدمت خواهند پرداخت، افزود: متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کار‌های ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ فراهم شده که همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.


محمدی ادامه داد: تمهیدات لازم در خصوص احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا و شیوع موج چهارم  اندیشیده شده، اما با این حال روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را  رصد کرده و درخصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.


او گفت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان زنجان با نصب پلاکارد‌های مخصوص و در مبادی ورودی شهر‌های زنجان و ابهر و خرمدره، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تأکید بر اینکه گرفتن مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیرخواهد بود، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی به ویژه بیماران احتمالی کرونا، از بروز هرگونه  کم و کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.


او گفت: بیماران و بیمه شدگان می‌توانند هرگونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان زنجان در طول تعطیلات نوروزی را از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۰۲۴۱ و یا از طریق شماره تلفن ۳۳۴۲۴۷۱۳ به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تأمین اجتماعی اطلاع دهند.


محمدی ابراز امیدواری کرد مردم با ماندن در خانه و حذف سفر‌های نوروزی غیر ضروری می‌توانند کمک شایانی به کادر درمانی کنند تا با کمک یکدیگر بتوانیم این ایام حساس را بدون مشکل سپری کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.