معرفی خودرو؛

دانستنی های جالب از لکسوس LS هیبرید ۲۰۲۱

لکسوس LS فیس لیفت مدل ۲۰۲۱ با امکانات و تجهیزات بیشتر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس LS خودرو ارزانی نیست، به خصوص LS هیبریدی که ترکیبی از خودروی لوکس با کارایی بالا است. با این وجود، لکسوس برای مدل ۲۰۲۱، قیمت را افزایش داده است که در حدود ۱۰ هزار و  ۵۲۰ دلار بالاتر از سال قبل است.

 قیمت ۲۰۲۱ LS ۵۰۰h اکنون ۹۱، ۵۲۵ دلار است، این مبلغ ۱۰ هزار و  ۴۹۰ دلار بیشتر از قیمت گذاری در سال ۲۰۲۰ است که ۸۱ هزار و  ۳۵ دلار بود. با افزودن پیشرانه چهار چرخ، ۳ هزار و ۲۵۰ دلار به سال مدل ۲۰۲۱ اضافه می‌شود که  ۱۰ هزار و  ۵۲۰ دلار بیشتر از مدل AWD از سال قبل است.

اما یک دلیل خوب برای این افزایش قیمت عظیم وجود دارد، سخنگوی لکسوس توضیح داد که این افزایش به این دلیل بوده است که برخی ویژگی‌های خاص در مدل ۲۰۲۰ برای سال ۲۰۲۱ استاندارد شده است. به طور خاص، بسته داخلی ارتقا اکنون به همراه مانیتور نمای پانورامیک، سیستم تعلیق هوا، استاندارد است. سیستم صوتی مارک لوینسون، چرخ‌های ممتاز ۲۰ اینچی و فرمان چوبی نیز به صورت استاندارد به کار رفته است.

2021 لکسوس LS هیبرید

یک محاسبه مختصر نشان می‌دهد که لیست ذکر شده از تجهیزات اختیاری بالغ بر ۱۰۳۸۰ دلار است. با مقایسه این افزایش قیمت با LS غیر هیبریدی معمولی، تفاوت زمین تا آسمانی دارند. 

2021 لکسوس LS هیبرید

توجه داشته باشید که در بازار‌های اروپای شرقی (شامل روسیه، اوکراین و سایر جمهوری‌های اتحاد شوروی سابق) همچنان پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر ارائه می‌شود که با زمان‌ بندی تعویض دنده اصلاح ‌شده برای جعبه ‌دنده ۱۰ سرعته خودکار، بهبود یافته است.

2021 لکسوس LS هیبرید

پیشرانه همچنین از سیستم کنترل تزریق سوخت بهره می‌برد، در حالی‌ که طراحی لبه جدید در سطح بالایی پیستون‌ها، امکان دستیابی به مخلوط غنی هوا و سوخت را در اطراف شمع‌ها تضمین می‌کند و به‌خصوص در هنگام کار کردن سرد پیشرانه، باعث کاهش سر و صدا می‌شود.

2021 لکسوس LS هیبرید

تا لحظه نگارش این مطلب صرفاً تصاویر دو مدل LS ۵۰۰ اف اسپرت و LS ۵۰۰h هیبریدی منتشر شده است که هر دو به گرافیک جدید چراغ‌های عقب و تریم مشکی پیانو داخل کابین مجهز هستند. مشتریان امسال امکان انتخاب بین طرح رینگ‌های جدید را خواهند داشت.

2021 لکسوس LS هیبرید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار