فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح رعد در ایلام

سرهنگ القاصی مهر گفت:در اجرای طرح رعد ۱۶۱ قبضه سلاح، ۱۲۳ نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۲۵ هزار انواع مواد محترقه در ایلام کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای موفقیت آمیزطرح رعد خبر داد و گفت: با تلاش رده‌های تابعه پیشگیری انتظامی استان، ۱۶۱ قبضه سلاح، ۱۲۳ نفر از اراذل و اوباش ۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

سردار القاصی مهر  اظهار داشت: این طرح در راستای مطالبه مردم و پیشگیری از جرائم در سطح استان ایلام و با حضور در رده‌های پلیس پیشگیری به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در یک ماهه اخیر انجام شده است، بیان کرد: در اجرای این طرح،۱۲۷ قبضه سلاح شکاری و ۳۴ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

او یادآور شد: با اجرای این طرح ۱۲۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و در اجرای این طرح ۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: در اجرای طرح در استان ۱۲۹ سارق دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در اجرای ۲ ماهه طرح رعد ۴۰۰ درصد افزایش کشفیات سلاح و مهمات داشته‌ایم، ادامه داد: با اجرای این طرح و با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در انتظامی استان ایلام، در این مدت ۵۵۸ درصد افزایش کشف مواد مخدر ۵۱ درصد افزایش دستگیری سارقان و ۳۰۰ درصدی افزایش کشف مواد محترقه در استان را شاهد بوده ایم.

او گفت: رعایت قوانین ومقررات، افزایش نقش و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک موجب شده است که پلیس برای برقراری مطلوب نظم و امنیت، توجه خود را بیش از پیش به حوزه پیشگیری اجتماعی معطوف و در این حوزه نیز برنامه ریزی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام مهمترین هدف پلیس را در جشن چهارشنبه آخرسال صحت و سلامتی هموطنان دانست و اظهار داشت: انشالله شهروندان عزیز، ضمن توجه به توصیه‌های پلیس، در ایام پایانی سال، با رعایت اصول ایمنی، همگان بادلی خوش و تنی سالم در کنار خانواده هایشان به استقبال بهار طبیعت بروند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.