معرفی خودرو؛

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

کرایسلر پاسیفیکا جدید اواخر سال ۲۰۲۱ با قیمتی حدود ۳۵ هزار دلار روانه بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کرایسلر پاسیفیکا مدل ۲۰۲۱ در چهار تیپ با پیشرانه‌ی V6 و هیبرید و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک تولید خواهد شد. قیمت این مینی‌ون آمریکایی حدود ۳۵ هزار دلار خواهد بود.  این خودرو بهتر از همیشه ساخته شده است.

این خودرو اکنون چهره تهاجمی‌تر به خود گرفته و برخی گزینه‌های آن مانند چرخ، چراغ جلو و عقب طراحی جدیدی به خود گرفته اند و به نوعی در طراحی قبلی تجدیدنظرهایی شده است و اکنون این طراحی ها باعث بهبود فضای بیرونی شده است. چرمی که در این خودرو به کار رفته ارتقا یافته و کنسول مرکزی شیک‌تری در آن طراحی شده است، اما فقط یک ظاهر طراحی جدید به خود نگرفته و پاسیفیکا گزینه ای مناسب برای سال ۲۰۲۱ است.

یک سیستم سرگرمی کاملاً جدید Uconnect در آن به کار رفته که احتمالاً مورد پسند بسیاری از افراد خواهد بود، به علاوه، ایمنی  استانداردتری دارد، به این معنی است که مینی ون کرایسلر می‌تواند با گزینه‌هایی از تویوتا و هوندا رقابت کند. تمام این عناصر به روز شده با هم ترکیب می‌شوند و باعث می‌شوند پاسیفیکا عالی تر از قبل برای سال ۲۰۲۱ باشد. 

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

پاسیفیکا سابق به نظر نوعی گیج کننده به نظر می‌رسید، اما مدل ۲۰۲۱ از سبک بسیار تمیزتری برخوردار است. چراغ‌های جلوی LED باریک هستند، جلوپنجره تیز جلوی خودرو را تزئین می‌کنند، طراحی سپر متفاوت و چراغ‌های مه شکن یکپارچه بهتر در زیر آن و چراغ‌های عقب از بین رفته و یک میله نور براق تمام عرض جایگزین شده است.

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

این خودرو مجهز به لاستیک های آلومینیومی ۱۸ اینچی است، همچنین شامل یک مشبک مشکی براق و نشان‌های سیاه و سفید مربوطه است.کرایسلر نیز با دقت کابین پاسیفیکا ۲۰۲۱ را دوباره طراحی کرد. از همه قابل توجه‌تر، تغییراتی که در کنسول میانی ایجاد شده است، هم اکنون یک طراحی جدید در داشبرد داریم و در اطراف یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی تعبیه شده است.

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

تیپ Pinnacle گران‌ترین مدل کرایسلر پاسیفیکا است و در‌مقایسه‌با تیپ Limited، امکانات بیشتری مثل روکش‌های صندلی چرم ناپا، بالشتک‌های صندلی خلبانی در ردیف دوم، محفظه‌های جاسازی لوازم در کف ردیف دوم صندلی‌ها و کنسول بزرگ مرکزی با فضای ذخیره‌سازی ۱۳/۶۴ لیتر دارد. افزون‌براین، کرایسلر پاسیفیکا جدید به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و تنظیم و خواباندن صندلی Stow ‘n Go مجهز است.

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

 سیستم ناوبری نیز با طرح متمرکز و کنترل‌های بصری بسیار بهتر شده است و اکنون نقطه اتصال بی سیم Apple CarPlay، Android Auto و  Wi-Fi ۴G LTE وجود دارد و همه آنها  استاندارد هستند.  کرایسلر پاسیفیکا جدید اواخر سال ۲۰۲۰ با قیمتی حدود ۳۵ هزار دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

بررسی کرایسلر هیبریدی پاسیفیکا 2021

پیشرانه‌ی V۶ کرایسلر با حجم ۳/۶ لیتر و ۲۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن‌متر گشتاور مثل نسخه‌های ۲۰۲۰، در مدل ۲۰۲۱ پاسیفیکا هم استفاده خواهد شد؛ اما برخلاف نسخه‌های ۲۰۲۰، مدل هیبرید پاسیفیکا در سال ۲۰۲۱ به‌صورت سفارشی عرضه می‌شود و یک تیپ مستقل نیست. کرایسلر پاسیفیکا هیبرید ۲۰۲۱ در حالت تمام‌برقی ۴۸ کیلومتر مسافت را طی می‌کند و شعاع حرکتی اش در حالت رانندگی هیبرید، بیش از ۶۴۰ کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار