برگزاری انتخابات سالم در گروی حفظ امانتداری و عمل به قانون

رییس ستاد انتخابات دشت آزادگان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم با حضور باشکوه مردم باید حفظ امانتداری و اجرای دقیق قانون در دستورکار قرار گیرد.

حمید سیلاوی فرماندار و رییس ستاد انتخابات دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی این شهرستان گفت: دست اندرکاران انتخابات باید با حفظ امانتداری و اجرای دقیق قانون انتخابات شرایط برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را مهیا کنند.

او افزود: هیات‌های برگزاری انتخابات در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم حین و بعد از انتخابات آخرت خود را به خاطر این دنیا نفروشند و مهم‌ترین رسالت آنان، زمینه‌سازی برای حضور پرشور آحاد جامعه در این همایش سیاسی است، بر خلاف تبلیغات دشمنان نظام که سعی می‌کنند مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند.

سیلاوی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما در برگزاری انتخابات اجرای صحیح و دقیق قانون براساس آیین نامه‌های ارسالی کشوری و استانی است و امیدواریم بتوانیم مقدمات مشارکت حداکثری را در شهرستان فراهم کنیم، اظهار کرد: اجرای دقیق قانون انتخابات و انتخاب افراد صالح و تفکیک وظایف کمیته‌های برگزار کننده الزامی است.

فرماندار دشت آزادگان بیان داشت: در پایان این جلسه، پس از رای گیری ۸ نفر به عنوان معتمدین اصلی و ۵ نفر علی البدل با رای مخفی و اکثریت نسبی آراء به عنوان هیات اجرایی انتخابات شورای شهر شهرستان انتخاب شدند و حمید دیناروندی، فریدون حمادی، مجید حمودی، زیدان ماکیانی، محمد شریفی منش، زهرا نگراوی، عباس جلالی و کاظم سبهانی به عنوان اعضای اصلی هیات انتخاب شدند.

رییس ستاد انتخابات دشت آزادگان رضا ساکی، داخل مزرعه، رضا شرفی و عبدالنبی باوی به عنوان اعضای علی البدل معرفی م تصریح کرد: هیات اجرایی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز ۹ نفر اصلی و ۵ نفر علی البدل هستند که نفر اول علی البدل فوق عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.