موج چهارم کرونا با همراهی مردم متولد نمی‌شود

استاندار البرز گفت: تلاش همگانی برای جلوگیری از ورود به فاز چهارم شیوع کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز با بیان این که حدود ۱۳ ماه از شیوع بیماری منحوس و عالمگیر کرونا در کشورمان می‌گذرد، افزود: تلاش همگانی برای جلوگیری از ورود به فاز چهارم شیوع کرونا ضروری است.

استاندار البرز  افزود: البرز معبر ۱۴ استان کشور است و تبادل بالای جمعیتی روزانه با پایتخت دارد و اقوام مختلف ایرانی در این استان ساکن هستند، ولی البرز در امواج شیوع کرونا توانسته با هم افزایی و تعامل سازنده بین مسئولان و همراهی مردم نسبت به سایر استان‌ها سربلندتر باشد و خسارات کمتری داشته باشد از این رو همواره مورد تقدیر مسئولان ملی قرار گرفته است.

شهبازی گفت: البرز از ابتدا با ضعف در سرانه‌های بهداشتی و درمانی مواجه بوده و امکانات لازم در این حوزه متناسب با جمعیت رو به افزایش استان نیست.

استاندار البرز گفت: در البرز این اراده شکل گرفت که با شیوع بیماری مقابله شود و همچنین به منظور تقویت بستر‌های درمانی استان تلاش کردیم و توفیقاتی نیز حاصل شد.

شهبازی با اشاره به این که  اکنون نگران موج چهارم شیوع کرونا هستیم و با تمام توان برای مقابله با ان وارد عمل شده ایم، افزود: در البرز نیز واکسیناسیون آغاز شده و گروه‌های هدف یکی پس از دیگری واکسیناسیون می‌شوند.

او گفت: از مردم تقاضا می‌شود که از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند و از حضور در اجتماعات خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع بیماری کرونای جهش یافته در امان بمانیم.

او افزود: طبق اعلام معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بخش عمده‌ای از مردم کشور واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

استاندار البرز گفت: هر ۳ واکسنی که اکنون در ایران مطرح هستند در حوزه البرز است و فعالیت‌های شبانه روزی برای بهره برداری انبوه از این واکسن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.