در ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد

استان همدان همچنان در وضعیت زرد کرونایی

در ستاد ملی مقابله با کرونااعلام شد استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درستاد مشترک ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد,وضعیت کرونایی استان همدان  زرد اعلام شد.

برابر گزارش سخنگوی ستاد ملی کرونا به رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور، استان همدان برای چندمین هفته پیاپی از نظر ویروس کرونا وضعیت باثباتی دارد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: هم اکنون همه شهر‌های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی و فعالیت‌های اقتصادی، صنفی واجتماعی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد.

سید سعید شاهرخی همچنین با اشاره به در پیش بوده پنجشنبه آخر سال و اجرای ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها گفت: شهروندان برای جلوگیری از تجمع و حفظ سلامت خود و دیگران در این روز به آرامستان‌ها مراجعه نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان هم گفت: با انجام ۱۲ آزمایش برای موارد مشکوک به ویروس جهش یافته انگلیسی، ۲ مورد آن در استان مثبت گزارش شده است.

کرمی افزود: همچنان باید پایبند به شیوه نامه های بهداشتی بود و از دورهمی‌ها و تجمعات پرهیز کرد تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم مردم رعایت کنند و در آستانه عید نوروز وضعیت کرونایی رنگش نارنجی و یا قرمز نشه