رئال مادرید - الچه/ تقابل کهکشانی‌ها با حریف قعر جدولی

تیم فوتبال رئال مادرید امروز در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الچه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان الچه است.

رئال مادرید در ۲ هفته گذشته مقابل تیم‌های رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید به تساوی رسید و توقف نا به جای شاگردان زین الدین زیدان در ۲ هفته اخیر باعث شد تا بارسلونا جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد.

در حال حاضر رئال مادرید با ۵۴ امتیاز، پشت سر بارسلونای ۵۶ امتیازی است و برای کم کردن فاصله ۸ امتیازی خود تا صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی در دیدار‌های پیش رو ندارد و باید منتظر لغزش دیگر مدعیان باشد.

در طرف مقابل الچه در جدول شرایط خوبی ندارد و با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است و تنها یک رده نزول می‌تواند این تیم را در منطقه سقوط قرار دهد.

الچه در هفته‌های اخیر روند پرنوسانی را تجربه کرده و از ۵ بازی گذشته، ۲ پیروزی به دست آورده و ۳ بار هم متحمل شکست برابر حریفان خود شده است.

تیم قعرنشین الچه برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی لالیگا به ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز شدیدی دارد. شاگردان اسکریبا کار سختی مقابل کهکشانی‌ها دارند و پیروزی آن‌ها در سانتیاگو برنابئو چندان محتمل نیست، اما رئال مادرید در فصل جاری مقابل تیم‌های دپورتیوو آلاوز و کادیز در ورزشگاه خانگی خود شکست خورد و اکنون الچه قصد دارد با پیروزی مقابل میزبان قدرتمندش یک شگفتی رقم بزند.

ماریانو دیاز و دنیل کارواخال غایبان قطعی رئال مادرید برابر الچه هستند و شرایط ادن هازارد و سرخیو راموس برای این دیدار هنوز مشخص نیست.

الچه تاکنون موفق نشده رئال مادرید را شکست دهد و از ۵ تقابل با این تیم عایدی جز ۴ شکست و یک تساوی نداشته است. رئال مادرید در این ۵ دیدار ۱۳ گل به ثمر رساند و ۳ بار هم دروازه اش را باز شده دیده است.


بیشتر بخوانید


بازی پیش روی ۲ تیم از این حیث اهمیت زیادی دارد که شکست و پیروزی و حتی توقف هر یک از ۲ تیم می‌تواند قعر و بالای جدول را دستخوش تغییر کند.

دیدار ۲ تیم ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار