نکونام: واقعیت این است که هند می‌تواند میزبان باشد اما ما نمی‌توانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره سلب امتیاز میزبانی ایران در مسابقات آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: فوتبال ایران امروز همه چیز را از دست داد. وقتی قدرتی  نداریم که کار‌های فوتبال کشورمان را از لحاظ قانونی جلو ببرد با مشکل مواجه می شویم. در این شرایط باید گفت که متاسفانه فوتبال ما رو به افول است. امیدوارم با تغییر ریاست فدراسیون فوتبال و سایر مسائلی که پیش آمده است فوتبال ما دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نکونام ادامه داد: تیم ما برای انجام بازی و تمرین به تهران آمد. با بارندگی در تهران زمینی وجود نداشت که تیم من بخواهد در آن تمرین کند، که این موضوع  واقعا برای فوتبال کشورمان که حرف اول را در آسیا می‌زند زشت و سنگین است.

او ادامه داد: اینکه تیم ملی ما برای برگزاری بازی‌های مقدماتی به بحرین برود و یا هیچ کدام از تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا نتوانند میزبانی بگیرند شکست بد و تلخی است. البته این اتفاقات برای سال‌های قبل است. فوتبال ما در حال از دست دادن عظمت و بزرگی خود در آسیا است.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تهران یک زمین تمرین برای زمان‌های بارندگی ندارد و همین مسئله می‌تواند نشان دهنده همه چیز باشد.

نکونام گفت: رئیس فدراسیون فوتبال ما دادکان بود، او درحال حاضر کجا است.

او ادامه داد: وقتی هند میزبان می‌شود دیگر باید به حال این فوتبال تاسف خورد. وقتی پرسپولیس نایب قهرمان آسیا می‌شود چرا باید به هند برود؟ تیم‌های ما مانند استقلال سابقه قهرمانی در آسیا دارند چرا باید به کشور‌های دیگر برای بازی بروند.

نکونام گفت: واقعیت فوتبال همین است که هند می‌تواند میزبان باشد و ما نمی‌توانیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ما بهترین فوتبالیست ها و مدیر های فوتبالی داریم اونوقت چهار تا ادم احمق میان راس فدراسیون فوتبال و مفت مفت میزبانی میدن کسورهای رقیب برین در این فدتبال گل بگیرین یارو تا دیروز غاز چرون بوده امروز شده ریئس فدراسیون حاج صفی براش متاسفم که به خاطر کاپیتانی تیم ملی رای میده به یک غیر ورزشی که ای اف سی حتی یه بار هم اسمش نشنیده
آخرین اخبار