سرپرست فرمانداری رامشیر:

گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر حاکمیت آرای ملت است

عبادی گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی را مبتنی بر حاکمیت آرای ملت دانست و گفت: مسئولان باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر حاکمیت آرای ملت است و همه افراد از مردم تا مسئولان برای برگزاری انتخابات با شکوه در سال آینده باید تلاش خود را انجام دهند.

او با بیان اینکه انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آرای مردم، حق‌الناس است، افزود: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظف هستند با امانت داری از آن مراقبت و محافظت کنند، ضمن اینکه عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از همه عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

عبادی اظهار داشت: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهم‌ترین وظایف همه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد، در شرایط حساسی که دنیا نظاره‌گر تصمیم و عملکرد ملت ایران است و همه در انتظار این هستند که ملت همیشه حماسه ساز ما در رویداد ۲۸ خردادماه چگونه عمل خواهند کرد، همه وظیفه دارند تا با مشارکت گسترده و حضور مقتدرانه خود در این رویداد مهم سیاسی، از عزت و اقتدار ایران اسلامی حراست کنند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در رامشیر بیان کرد: هدف نهایی انتخاب هیات‌های اجرایی انتخابات، برگزاری مناسب آن و تامین صحت و سلامت انتخاب مردم و صیانت از آرای مردمی به عنوان امانتی ارزشمند برای نظام اسلامی است.

در ادامه با اخذ آرای معتمدان شهرستانی، ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی و ۹ نفر نیز به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب سید هادی حسینی، داریوش بهبهانی، حیدر حیدری، عبدالزهرا چعبی، فرزاد بیگدلی، سعید قنواتی، ناجی شریفی و امیر عامری به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر رامشیر و مشراگه انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار