شهرداری ارومیه برنده دیدار نخست فینال شد

تیم شهرداری ارومیه در دیدار نخست فینال بانتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم فولاد سیرجان گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، عصر امروز (جمعه ۲۲ اسفندماه ) نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال کشور با قضاوت محمد شاهمیری بین تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

پیمان اکبری در ست نخست با ترکیب، محمد طاهر وادی، سعید مصطفی وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی، محمد رضا حضرت پور( لیبرو) مقابل یاران تندروان صف آرایی کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در امتیاز ۱۱ بر ۸ از حریف خود پیش بود اما این تیم فولاد سیرجان بود که با هوشیاری و دقت بیشتر نسبت به تیم شهرداری ارومیه در نهایت توانست ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان برساند.

با آغاز ست دوم، تیم والیبال شهرداری سعی کرد اشتباهات فردی را کمتر کند و با تمرکز بیشتر بازی را ادامه دهد و با دفاع‌های متعدد حریف بر روی تور، توانست با یک نمایش عالی سیرجان را با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ شکست دهد تا هر تیم یک ست برده داشته باشند.

تیم شهرداری ارومیه ست سوم را از همان ابتدا با قدرت آغاز کرد و همچنین در دفاع روی تور و استفاده از توپ‌های برگشتی موفق عمل کردند تا در پایان این ست ۲۵ بر ۲۱ پیروز شوند و در مجموع دو بر یک از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند.

در ست چهارم با وجود اینکه تیم شهرداری ارومیه از حریف خود پیش بود اما در نهایت این تیم فولاد سیرجان بود که توانست در امتیازات پایانی عملکرد بهتری داشته باشد و ۲۵ بر ۲۲ پیروز ست شود و برای تعیین برنده این دیدار کار به ست پنجم کشیده شود.

با آغاز ست پنجم تیم فولاد سیرجان با عملکرد درخشان صابر کاظمی توانست ۶ بر ۱ از شهرداری ارومیه پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و تازه دورناهای ارومیه بال پرواز گشودند و با یک بازی عالی توانستند ۱۵ بر ۱۳ تیم سیرجان را شکست دهند. و در مجموع سه بر دو برنده دیدار نخست فینال لیگ برتر کشور شوند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تنها به یک پیروزی نیاز دارد تا بتواند هواداران شهر عشاق را به آرزوی دیرینه شان، قهرمانی والیبال ایران برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.