مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

۱۴ پروژه ورزشی لامرد در دست احداث و بهره‌برداری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های نمایندگان مجلس، ۱۴ پروژه ورزشی در حال کلنگ زنی و بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده در مراسم کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای خشتی بخش علامرودشت لامرد، گفت: با توجه به وضعیت اعتباری دولت، امکان آغاز پروژه جدید وجود ندارد، اما با تلاش‌های نماینده لامرد، امروز شاهد کلنگ زنی ۱۰ پروژه و افتتاح چهار پروژه جدید ورزشی در لامرد هستیم.

او عنوان کرد: این مهم با تلاش‌ها و جدیت موسوی، نماینده مردم لامرد محقق شده ضمن اینکه در شرایط کنونی، نیاز به همراهی خیران برای اجرای پروژه‌های ورزشی یا استفاده از منابع وزارت نفت هستیم.

حاجی زاده با اشاره به دریافت اعتبارات خوب از وزارت نفت توسط نماینده مردم لامرد، افزود: بر همین اساس امروز شاهد احداث ۱۰ زمین فوتسال دیگر در لامرد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس یادآور شد: این پروژه‌ها مدتی بود که به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بوده، اما اکنون شاهد پیشرفت این پروژه‌ها هستیم.

او عنوان کرد: این مهم نشان از دید عدالت محوری نماینده لامرد دارد و خوشحالیم که خدمات نظام جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور در حال انجام است و این خدمات، حاصل تلاش و دلسوزی مسئولان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار