پارلمان عراق درباره توطئه آمریکا هشدار داد

نمایندگان پارلمان عراق درباره توطئه آمریکا در حمایت از تروریسم و ادامه حضور نیروهایش در این کشور هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری المعلومه، نمایندگان پارلمان عراق درباره توطئه آمریکا برای ویرانی عراق و بی ثباتی این کشور از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی و تداوم حضورشان در کشور با هدف تامین منافع واشنگتن و متحدانش هشدار دادند.

محمد کریم از نمایندگان ائتلاف "صادقون" در پارلمان به پایگاه المعلومه گفت: نیرو‌های آمریکایی از تروریسم حمایت و پذیرای گروه‌های تروریستی و جنایتکار در پایگاه‌ها و اردوگاه‌های خارج از کشور هستند و از این افراد بر اساس طرح شان برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در عراق و یا هر کشوری که قصد تخریب آن را داشته باشند، استفاده می‌کنند.

عدی ابو الجون، نماینده ائتلاف الفتح هم گفت: آمریکا به توطئه هایش علیه عراق و بسیج مردمی از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی با هدف ادامه حضور نیروهایش در عراق و بی ثبات و ناامن کردن این کشور ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر عباس شعیل از نمایندگان ائتلاف "بدر" گفت: سکوت دولت در برابر توطئه آمریکا علیه نیرو‌های بسیج مردمی این فرصت و شرایط را به واشنگتن می‌دهد تا بیش از گذشته لجبازی کند و جنایت‌های دیگری علیه عراق و نیرو‌های امنیتی آن مرتکب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار