پزشکان نسخه‌نویس الکترونیک طلبی از بیمه سلامت ندارند

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: پزشکان و مراکز درمانی نسخه نویس الکترونیک طلبی از بیمه سلامت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت به روز مطالبات پزشکان و مراکز درمانی که نسخه نویسی الکترونیکی انجام می‌دهند خبر داد و گفت: این توفیقی است که قول داده بودیم و به وعده خود عمل کردیم.

او از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات نسخ دارویی در همدان خبر داد.

فرجی با بیان اینکه از توفیقات نسخه نویسی الکترونیک به روز بودن مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد است، گفت:در هیچ جای استان و حتی کشور به پزشکان و مراکز درمانی نسخه‌نویس الکترونیک بدهی نداریم.

فرجی با اشاره به اینکه مطالبات خدمات نسخه‌نویسی همکاران پزشک در مراکز خصوصی و مطب‌ها به طور کامل در بهمن‌ماه پرداخت شد، افزود: شاید خیلی کم و آن هم چند درصد ثبت نسخ با مشکل دیتا مواجه شده که هماهنگی صورت گرفته مطالبات آن‌ها هم پرداخت شود.

او با اشاره به اینکه در بخش داروخانه مشکلات بیشتری وجود داشت، اما در حال رفع است و تقریبا بخش قابل توجهی از مطالبات نسخ دارویی را پرداخت کردیم گفت: اعتباراتی وجود دارد تا بقیه مطالبات پرداخت شود، اما چون در اسناد آذرماه و دی‌ماه مغایرت‌هایی وجود داشته فعلا پرداخت ۶۰ در صد اسناد دارویی این دو ماه محقق نشده است.

فرجی با تاکید به اینکه امیدواریم بتوانیم نسخ دی و بهمن ماه داروخانه‌ها را تا پایان سال پرداخت کنیم که در این صورت بروز بودن پرداخت‌های دارویی نیز محقق می‌شود گفت: مطالبات بیمارستان‌های خیریه و دولتی غیردانشگاهی هم تا آبان ماه پرداخت کردیم و قرار است آذرماه هم تسویه شود.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.