در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

وعده مسئولان برای ۱۴۰۰؛ افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

با پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی، مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان، در سال آینده به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بازنشستگان تامین اجتماعی یک سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند، روز‌های زیادی را در بهارستان سپری کردند و مقابل ساختمان مجلس به دلیل کم بودن حقوقشان فریاد زدند و نمایندگان مجلس هم بار‌ها در صحن علنی مجلس درخصوص وضعیت معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار نظرهایی کرده بودند.

در نهایت همه این اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی و فریاد زدن آن‌ها به دلیل وجود بی عدالتی بین حقوقشان با حقوق بازنشستگان سایر صندوق ها، صدایشان به گوش مسئولان رسید، قرار شد دولت برای سال ۱۴۰۰ بخشی از بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند، بدهی که سال هاست قرانی از آن را پرداخت نکرده و روی هم تلبار شده است.

پرداخت بخش ناچیزی از بدهی دولت به تامین اجتماعی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان

پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمد و نمایندگان مجلس در صحن علنی آن را به تصویب رساندند و دولتی‌ها اعلام کردند که برای سال آینده این مبلغ حتما پرداخت خواهد شد، سازمان تامین اجتماعی از زمانی که این موضوع مطرح و اعلام شد که برای سال آینده ۹۰ هزار میلیارد تومان از طلبش را از دولت دریافت می‌کند دست به کار شد و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی برای تحقق هرچه زودتر مرحله دوم متناسب سازی پای کار آمدند تا فرمولی برای اجرای متناسب سازی طراحی کنند، فرمولی که بتواند تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی را که در رسته‌های شغلی مختلف هستند، راضی کند و مانند سال گذشته اعتراض بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور را به دنبال نداشته باشد.

در این باره محمد ابراهیم جواهری معاون حقوقی، مجلس و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با پیگیری‌های مختلف رئیس سازمان تامین اجتماعی، رئیس مجلس صورت گرفت، مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان در قالب تبصره ۲ بند و بودجه ۱۴۰۰ به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافت و سهم سازمان تامین اجتماعی از سایر دستگاه‌ها تفکیک شد.

جواهری با بیان اینکه در بودجه سال جاری ردیف مستقلی در لایحه دولت برای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی لحاظ شده است، گفت: مبلغ پیش‌بینی شده در لایحه دولت پاسخگوی نیاز سازمان تامین اجتماعی نبود و با پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی، سقف این بند از بودجه به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و با پیشنهاد دکتر عبدالرضا مصری سهم سازمان تامین اجتماعی از سایر دستگاه‌ها تفکیک شد و مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: دغدغه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی نیز توزیع عادلانه این مبلغ بود و پس از بازگشت بودجه به کمیسیون تلفیق  پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی به تصویب کمیسیون رسید.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی با تشکر از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین تشکر از موافقت نماینده دولت در کمیسیون تلفیق با پیشنهادات مطروحه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم شاهد افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی باشیم.

جواهری پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای بهبود شرایط مالی و ارتقاء خدمات این سازمان را خواست و مطالبه تشکل‌های کارگران و بازنشستگان دانست و گفت: این تشکل‌ها تلاش و پیگیری زیادی درباره مصوبه امروز کمیسیون تلفیق داشتند.

سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این قول افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برای سال ۱۴۰۰ داده بود و اعلام کرد که اگر ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان در لایحه بودجه به تایید نظر نمایندگان در صحن علنی برسد و اختصاص یابد و دوستانمان در شورای عالی کار، رقم بالایی را برای دستمزد ۱۴۰۰ کارگران تعیین کنند، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم افزایش چشمگیری دارد.


بیشتر بخوانید


تعیین مزد بالا برای کارگران در سال آینده، افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان را به دنبال دارد

طبق ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی حداقل مزد تعیین شده برای کارگران، مبنای افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است و هرچه این رقم برای سال آینده رقم خوبی تعیین شود تاثیر آن را بر حقوق بازنشستگان هم شاهد هستیم. اما باتوجه به اینکه امسال که سال خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نبود، وظیفه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در شورای عالی کار هم بیشتر شده است، چراکه چشم ۳.۵ میلیون بازنشسته به رقمی است که این شورا برای مزد سال آینده به تصویب می‌رسانند، درست است که این روال هرسال بوده اما امسال سال متفاوتی است، چراکه افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری دل بازنشستگان تامین اجتماعی را حسابی به درد آورده است و تنها با وعده پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی و افزایش بالای مزد کارگران برای ۱۴۰۰ توانسته اند این روزهای سخت را تحمل کنند، به همین دلیل می‌گوییم نمایندگان شورای عالی کار از هر ۳ جانب (کارگری، کارفرمایی و دولت) نقش مهمی در زندگی بازنشستگان برای سال پیش رو دارند.

اما علی اصغر بیات رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفته بود: میزان حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی براساس دستمزد کارگران در همان سال مشخص می‌شود و اگر همکاران در شورای عالی کار رقم دستمزد را برای کارگران رقم معقولی تعیین کنند، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی هم همان رقم خواهد شد و با اجرای متناسب سازی هم دریافتی مناسبی در سال ۱۴۰۰ خواهند داشت.

بیات اعلام کرده بود: همچنین طبق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی میزان حقوق سایر سطوح هم براساس نرخ تورم محاسبه می‌شود، اگر سازمان تأمین اجتماعی پیشنهادات خود را درباره حقوق بازنشستگان سایر سطوح اعلام کند و هیأت وزیران هم بپذیرند با اجرای متناسب سازی می‌توان به دریافتی بازنشستگان در سال آینده امیدوار بود.


بیشتر بخوانید


اما از زمانی که مجلس پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را به تصویب رساند، سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت و مرحله دوم متناسب سازی در بهار سال آینده اجرا خواهد شد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران این خبر خوش را به بازنشستگان داد که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اول سال ۱۴۰۰ همسان سازی می‌شود تا علاوه بر امتداد مرحله اول همسان سازی در سال جاری، تبعیض موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای رفع شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفته بود: بعد از ۱۴ سال همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد ماه به اجرا درآمد، حقوق بازنشستگان سایر صندوق‌های بیمه‌ای هم همسان سازی شد و همسان سازی حقوق صندوق‌های بیمه‌ای دیگر به معنای این نبود که حق ۳.۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی نادیده گرفته شود. همواره در مذاکرات ما با رییس سازمان برنامه و بودجه این موضوع مطرح بود که مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید مجدد اجرا شود و در بند "و" قانون بودجه ۱۴۰۰ منابعی پیش بینی شده است که حقوق بازنشستگان در سال آینده همسان سازی شود.


بیشتر بخوانید


حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ چقدر افزایش می‌یابد؟

مرداد ماه سال جاری، حقوق حداقل بگیران سازمان تامین اجتماعی با ۳۰ و ۳۵ سال سابقه بعد از افزایش سالیانه و اجرای مرحله اول متناسب سازی به ترتیب، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون تومان شد، اما با توجه به اینکه هنوز احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرحله دوم آماده نشده است، رقم قطعی هنوز مشخص نیست، اما در نشست خبری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که ۱۶ اسفند ماه برگزار شد، این موضوع را از سالاری پیگیری کردیم، وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص رقم افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای متناسب سازی حقوق در مرحله دوم، گفت: محاسبات و برنامه ریزی برای فرمول متناسب سازی در حال انجام است و فعلا امکان پذیر نیست که دقیق اعلام کنم حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد، بخشی از افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به افزایش سالیانه است که شورای عالی کار باید تصمیم بگیرد، اما درخصوص رقم افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای متناسب سازی، فعلا چیزی نمی‌توانیم اعلام کنیم، چراکه هنوز مشخص نیست.

صدای بازنشستگان تامین اجتماعی در نهایت شنیده شد

سال ۹۹، سال پر سر و صدایی برای بازنشستگان تامین اجتماعی بود و همواره رسانه‌های مختلف هم این موضوع را از مسئولان مربوطه مطالبه کردند، از وزیر رفاه گرفته تا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، روسای کانون‌های تامین اجتماعی و نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی، اما در نهایت تمام این دوندگی‌ها و پیگیری‌ مطالبه بازنشستگان، بالاخره نتیجه داد، هرچند هنوز دقیقا مشخص نشده که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته می‌یابد، اما آن طور که مسئولان وعده داده‌اند، تبعیض موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی مانند کشوری و لشکری رفع خواهد شد و سال ۱۴۰۰ برای بازنشستگان تامین اجتماعی سال خوبی می‌شود، امیدواریم این وعده‌ها هرچه زودتر عملی شود و سفره بازنشستگان کارگر ما که قشر زحمتکش جامعه بودند، رنگین شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج نجفی
۱۴:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام جناب دکترسالاری وجناب وزیر. خواهشا. قسم تان میدهم خون پاک امام حسین یکنفر با ده سال سابقه حتی ۱۵ میلیون ریال بگیری روزی ۵۰ تومن میشود زندگی کرد. اساسی بفکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا دولت با کارمندان رسمی خود که با بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شدند توجه نمی کند. این افراد 30 سال بر مبنای قانونهای خدمات کشوری خدمت کردند و حقوق گرفتند. حالا چرا باید در سفره تامین اجتماعی که عمدتا کارگری و آزاد است رها شوند و بعد هم توسط برخی افراد غیر مطلع که حق بیمه های ناقص یا پایین پرداخت کرده اند، حقوق بازنشستگی آنها مقایسه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۵:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا باید حقوق کشوریها بیشتر از معمولی باشه ؟؟؟؟ کارگرها هم تحصیل کرده هستن و هم بیشتر از شما زحمت کشیدن فقط پارتی نداشتن استخدام دولت بشن
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران
۱۷:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
رای ندید تا همه به تناسب سابقه و تورم حقوق بگیرد این همه سرک صدا راه انداختن 200هزار اضافه کردم دروغ میگن
United States of America
Saeed
۱۵:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه افزایش بدن هم بار رو از روی بازنشسته برمیدارن میزارن روی کسی که بیمه آزاد پرداخت میکنه، یاحسن کچل، یا کچل حسن فرقی میکنه .پس درود به کسی که مردم رو سوار میشه.ما ها رو باید سوار بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
انتخابمان از اول اشتباه بود خودکرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفم برای کسی که بره رای بده
Iran (Islamic Republic of)
پری عبدالملکی
۱۱:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام من همسرم بازنشسته تامین اجتماعی امروز حقوق ریختن هیچ تغیری نکرده مثل ماههای گذشته بااینکه سختی کار داشته اضافه واریزی که می گفتن یا علی الحساب خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر رزم آرا
۱۰:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تو این چند ساله با وجود منابع مالی فراوان که در اختیار دولت و سازمان بوده هیچگاه حقوق کارگران و بازنشسته های سازمان به اندازه تورم اضافه نشده
Iran (Islamic Republic of)
ستارمیزاده
۰۳:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام وبادرودبه رهبربزرگ پس چرادرموردمستمری بگیران حرفی نیست مگرمی شه حقوق همه بازنشستگان اضافه شودوماباقی هیچ مگرمابااین حقوق ناچیزمی شه زندگی کنیم به حقوق های ماهم نظرکنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رزاق محمد
۰۲:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
این همه گفتن که بابت سالهای که سخت و زیان اور سابقه داشتن ، حساب میشه و قرار بود ماهها قبل پرداخت بشه ، ولی خبری نشد تا رسیدیم به اسفند ما که گفتن با حقوق اسفند پرداخت میشه ولی باز خبری نشد ، حالا یک سوال ایا به بنده که ۷ سال سابقه سخت و زیان اور داشتم چیزی تعلوق میگیره که دلمون خوش باشه یا نه ؟ بعد چرا همسان سازی را به متناسب سازی تغیر دادید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
داریم نزدیک انتخابات میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
خدایا الهم عجل لولیک الفرج من که ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارم؛ ۷۰۰ تومان میگیرم باهاش چی بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!خداییش انصاف تون کجاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام ،والا به پیر به پیغمبر همسر بنده با ۲۰ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی پرستاری در بیمارستان شهید مصطفی خمینی که رسمی هم می باشند پس از کسر حق بیمه ومالیات ۵ میلیون حقوقشونه ،ولی بعضی از دوستان در اینجا حرف از حقوقهای ۹ میلیون به بالا می زنند واقعا تعجب برانگیزه.
Netherlands
نادر
۱۲:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
خانم محترم، شاید شما یا همسرشما امکانات یاراههای درآمدزای دیگری هم داشته باشیدیا اگر ندارید قانع به این هستید این دلیل نمیشود وقتی خط فقر ۱۰ ملیون است دیگران هم مثل شما قانع به همین زندگی نکبتبارباشند.این زندگی مبارک خودوهمسرمحترمتان. ما اماساکت نمینشینیم ومطالبه حقمان را میکنیم البته اگربه حقمان رسیدیم شما هم که ساکت بودیدوقانع بودید ازتلاش ما بهره مندخواهیدشد.متاسفانه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
هزار وعده خوبان یکی وفا نکند
Netherlands
عقیلی
۰۰:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آقا سر کاریم همش وعده ووعید
Iran (Islamic Republic of)
محسن مهوری حبیب آبادی خادم المهدی عج
۰۰:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و اما بعد
اینقدر این دست آن دست کنید..حالا یا عمدأ ویا سهوأ...تا با 25%اضافه کردن سالیانه بعد از عید که تداخل پیدا کند دوباره...خر بیار..و..باقالی بار کن..تو را بخدا هر کسی میتواند انتشار دهید...و بگوئید...و یجوری اینور سال تو این چند روز مانده تا سال جدید تکلیف را یکسره کنید....ومن الله توفیق ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفن به داد از کارافتادههای کلی ناشی از حادثه حین کار تامین اجتماعی برسید که در همسان سازی سوابق ارفاقی آنهامحاسبه نشده است طبق قانون تامین اجتمایی حقوق از کار افتاده کلی نباید از حداقل حقوق کمتر باشد ولی در همسان سازی خلاف قانون عمل شده و دریافتی امثال ما به ۲/۱۰۰ رسیده آیا ما هزینه درمان بیشتری نسبت به بقیه اعضا نداریم در صورتیکه که ما دچار نقض عضو شدید شده‌ایم و دیگر شرایط کار کردن را هم ندادیم لطفن صدای ما باشید و به داد ما برسید ما فریاد رسی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فقیر
۲۳:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
از بس قول دادند و عمل نکردند دیگر دیوار اعتماد ما با هیچ مصالحی چه قول چه حرف چه امروز به فردا کردن چه دروغ های شیرین مسئولین باز سازی نمیشود، هر وقت عمل کردند اظهار نظر خواهیم کرد، کاش مسئولین هم به خدا و جزا اعتقاد داشتند، کاش مسئولین فقط ایمان را از مردم یاد می گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خدا ازتون نگذره که اینقدر به مردم ظلم میکنید. یه بازنشسته ی بدبخت با یه چندغاز حقوق و این همه تورم و گرونی چه خاکی تو سرش بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
شما اگر ۵۰۰ اضافه کنید جنسها چند برابر گرون میشه پس لطفاً بازار رو کنترل کنید هرچند بازار دست خودتونه وباعث گرونیها خودتون هستید ..پس گرانفروشی نکنید حقوقها رو بلا نبردید مشکلی نیست که منت میزارید سرمون
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۲۲:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بازنشستگان عزیز بی خودی صابون به دلتون نزنید
به اسم شماست ولی به کام خود سازمان تامین اجتماعی همچین خرج میکنند که روحمون هم خبر دار نمیشه مثل اون موقع که پول صندوق رو پیش کش دولت کردند وخبر دار نشدیم
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
همه سرکا ریم همون ۴۰۰ تومان اضافه میشه بعد میگن همسانسازی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
آقا یه طوری همسان سازی کنید که بازم بالایی ها سود ببرن ودست ماحداقل بگیرها نهایتا ۷۰۰ برسه.چون هرکه بامش بیش برفش بیشتر.عدالت منی چنده تو این مملکت.تامین اجتماعی مال ما کارگراست اونوقت دست دولت تا سونه تو کیسه ماست طلب کار هم هست...
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۲۲:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اولا : آقای سالاری چندی پیش اعلام کردن سی و پنج در صد .
دوما: آقای سالاری چند روز پیش هم اعلام کردن بخشی از مبلغ همسان سازی ، به عنوان علی الحساب همراه با حقوق اسفند ماه پرداخت میشود. که نشد .
سوما : این حد اقل حقوقی که شورای عالی کار به تصویب خواهند رساند ، مربوط به سال 99 است و نرخ تورم سال آتی در آن لحاظ نمی گردد . بنابر این دولت و مجلس و شورای عالی کار و ..... همچنان به کارگران بدهکارند . اما ذکر این نکته نیز ضروری است که اقدام هر چند ناقص مجلس جای تقدیر و تشکر دارد .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
هیچ امیدی به این مسئولین نیست همه حرف هاشون دروغه خدا به داد ما برسد
Iran (Islamic Republic of)
بازمانده
۲۱:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
شکم هایتان را با پول یتیم ها پرکنید! خدا بینا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وا پول یتیم ها یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا درمورد همسان سازی بازمانده و کار افتاده هیی که قطع عضو هستن یا والدینشون با سابقه کم بر اثر حادثه فوت کردن و باید طبق قانون سی سال براشون‌محاسبه بشه اما نمیشه و ۱۵۰ هزار تومن کلا به حقوقشون اضافه شده گزارش تهیه نمیکنین؟ گناه این قشر چی بوده سرکار دچار حادثه شدند؟ با دو‌میلیون و پنجاه تومن با دوتا بچه مدرسه ای و اجاره و.. چجوری زندگی کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۰:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفن به داد از کارافتادههای کلی ناشی از حادثه حین کار تامین اجتماعی برسید که در همسان سازی سوابق ارفاقی آنهامحاسبه نشده است طبق قانون تامین اجتمایی حقوق از کار افتاده کلی نباید از حداقل حقوق کمتر باشد ولی در همسان سازی خلاف قانون عمل شده و دریافتی امثال ما به ۲/۱۰۰ رسیده آیا ما هزینه درمان بیشتری نسبت به بقیه اعضا نداریم در صورتیکه که ما دچار نقض عضو شدید شده‌ایم و دیگر شرایط کار کردن را هم ندادیم لطفن صدای ما باشید و به داد ما برسید ما فریاد رسی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس.
۲۱:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
کارمند من که درجه تحصیلاتش بسار پایین تر از من بود امسال با سیزده ملیون تومان باز نشسته شده با سی سال سابقه بیمه و اینجانب که بیست سال تمام سابقه مدیریت و مشاغل سخت داشته ام پس از ده سال از تاریخ باز نشستگی حقوق ما هانه ام به ۹ ملیون نمیرسه نمیدونم این تصمیمات توسط کدام مدیران بی تدبیر اخذ میشود خدا عاقبت ما را به خیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
آخی بمیرم برات چجوری با 9 میلیون تومن میتونی زندگی کنی؟ ما کارگرای روزمزد نهایتا ماهی دو و نیم درآمد داریم. پول خواستی رو کمک ما حساب کن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بنظرمیرسه جهت متناسب سازی ، مستمری ۴ تومان باید به ۱۵ تومان ارتقا پیدا کنه تا بتوان تاحدودی با تورم برخورد منطقی تری کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دیگه جو نده
Germany
مستمربگیر تامین اجتماعی
۲۱:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
ترخدا راست میگویید ما سرکاری نیستیم باآین سن و سال مان

از آقای دکتر قالباف و نمایندگان وزیر کار و دولت محترم و وزیر بودجه تشکر میکنیم که واقعا درمانده هستیم و خوشحال هستیم شماها عزیز ان بداد ما رسیدید چون دیگر توان زندگی نداریم دراین سنین کهولت و مریضی چیکار می توانیم بکنیم دعای خرما بدرقه راهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
همه حقوق ها بی سروصدا اضافه میشه به حقوق کارگرومستمری میرسه شش ماه حرف بعدشم وعده سرخرمن!!!ماحتی معیشتی کرونا هم نداشتیم۰مامستمری هابیشترمون زن های بی سرپرست هستیم که بجز حقوق همسرانمون چیزی نداریم.
خواهشان رسیدگی کنید ماواقعان مشکل داریم همیشه باقرض زندگی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر دادخواه
۲۰:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام بخدا ما بازنشسته های تامین اجتماعی ایرانی هستیم و سی سال برای ایران زحمت کشیده وحق بیمه پرداخت کردیم مااسراعیلی نیستیم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
یک هفته دیگه بیشتر نمونده قولی ندین که توش بمونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
آخه چرا اینقدر حاشیه سازی میکنین اضافه کنین بره پی کارش خفه شدیم دیگه فشار دست هایتان را از گلوی ما بردارید بزارید نفس بکشیم کرونا ما را نکشه شما علنا دارین میکشبن هرچی هست بدین این دست واون دست نکنین صحبت ها را کوتاه کنین عملی کنین مرد عمل باشین هردقیقه به جور حرف می‌زنیم تموم کنین صبر ما لبریز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اره حقوق بازنشسته اضافه کنید از اون ور صدبرابر چیزا رو گرون کنید دیگه ۴۰ سال یاد گرفتین مردم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
دیگر رای نخواهد داد تبعیض بانی این سر خوردگی ما بازنشستگان تامین اجتماعی شد من ایرانی نیستم سرمایه ما را به غارت بردند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
لعنت بر هرچی مسعول وانسان دروغگو که این همه با کلمات بازی میکنن ۳۰ سال سابقه بیمه رانندگی دارم ۳۰سال ماه به ماه حق بیمه طبق روز پرداخت کردم طبق روز
الان ماهی ۲میلیون و ۲۹۰هزار حقوق بازنشستگی بهم میدن این درسته اخه نامردا
Germany
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا !!!!!!!/???,????
Sweden
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
فعلا وعده عید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خخخخ اول اینکه حقوق بالا رفته چیه بابا ، شرکت ها رو مجبور به بالا بردن حقوق میکنن بعد شرکت ها قیمت ها رو دوبله سوبله میکنن خخخخ، دوم اینکه ، حقوق ریالی میدن با جنس دلاری حساب میکنن خخخخخخ ، کشوری که نمیتونه یه مرغ و تخم مرغ رو کنترل کنه ، این روزا بورس صحبت ها تخم مرغ ، پس واقعا خجالت آوره خخخخخ
India
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
باز هم وعده سال دیگه. همین 25 درصد اضافه حقوق رو تا شهریور کش میدید و خرد خرد پرداخت میکنید. وعده سرخرمن ندید ما امروز نیاز داریم چرا هیچکس متوجه نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر دروغ نگید که حداقل حقوق 2800تومن همسر بنده با30سال حق بیمه حقوقش 1900از خدا بترسید حق مظلوم خوردن نداره
India
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
از خیلی ها شنیدم حقوقهای بازنشستگان تامین اجنماعی به نسبت ماههای گذشته ، جند صد تومن کمتر شده ! واقعیت داره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر کشش میدن که اون 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان با همسانسازی قاطی کنند. وکسی متوجه نشه چندرقاضی که اضافه میشه مال همسانسازیه. یا 25درصد حقوق سالانه.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته بدبخت
۱۸:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سال گذشته هم بعد از گذشت ۵ماه از سال آقای نوبخت وعده وحیدهای بسیار زیادی دادند ده ها جلسه گرفتند که برای آنانان حق جلسه و برای کارگران گذشت زمان را در بر داشت و نهایتا از مردادماه تفاوت اندکی را دادند که هیچکدام از صحبتهای ایشان میسر نشد خدا کند حرفها و قولهای اینبار دولتمردان درست از کار در بیایید وگرنه باز هم به جز گذشت زمان چیزی در بر ندارد آیا باید باور کنیم که اندکی از حق نابود شدهرما باز میگردد؟من که گمان نمیکنم همینطور که سال قبل هم این حرف را زدم و گفتم فقط یک بازی هست و بس ،بگذریم ما فقط چرخ دنده های این کشور بودیم و دیگر فرسوده شدیم و نیازی به ما نیست که کسی بخواهد برایمان دلی بسوزاند سال ۱۴۰۰هم میرسد و معلوم میشود که اینها شعاری بیش نیست و گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
این همه گفتند متناسب سازی سخت زبان آور درست شده 200هزارتونان افزایش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
حقوق صندوق بازنشستگی کشوری و لشگر در سال گذشته دوبرابر شده وامسال هم تزدیک به ۴۰ ٪ تورم سال به ان اضافه میگردد میخواهید با دو تا سه میلیو سر مردمو شیره بمالید خود ۴۰٪ دومیلیون میشه خیال خام در سر میپرورانید
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۱۷:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
دولت کار خاصی برای سازمان تامین اجتماعی نکرده فقط قبول کرده بدهی اش را بپردازد در صورتیکه برای صندوق های بازنشستگی دیگر از بودجه عمومی و خزانه عمومی پرداخت میکند و این ناعدالتی فاحشی است .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعابه حق بازنشستگان مشاغل سخت تامین اجتماعی اجحاف شده وهیچ کس بدرستی پاسخگونمی باشدخواهشن پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقتی مرکز آمار میگه خط فقر بالای 10 میلیون شده، تورم بالای 70 درصد شده، چرا حقوق کارمندان با درآمد کم رو 25 درصد افزایش دادید، تا کی ظلم کردن. مردم به شما نمایندگان مجلس رای داده اند، اینجوری از حقشون دفاع می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
میشه راهکار دزدی یا گدایی ویا کلاهبرداری یا دلالی رو به باز نشسته های تامین اجتماعی یاد بدید.الان تنها راه برامون خودکشیه.توروخدا لا اقل دزدی، دلالی.کلاهبرداری چیزی یادمون بدید با این حقوق ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
آمار دزدی آنقدر زیاد شده که اگر آمار دقیق می گفتند تعجب میکنید. فقط تو یک روز در یک خیابان دو کیلومتری 61 فقره دزدی از ماشین ها صورت گرفته که خود پاسگاه به کسی که ماشینش دزد زده بود گفته بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینبار اگر گوش شنوایی برای فریاد جامعه مستمری بگیر بازنشسته و کارگری نباشه فریاد بلندی از این اقشار بلند میشه که گوش فلک هم کر بشه (انتشار بدید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
شاید علت کم بودن حقوق معلم بخاطر خسته شدن از اعتراض زیا و بی توجهی مسوالان آموزش و پرورش به خواسته به حق معلم است.
مسئول بی کفایت باید برکنار شود.
استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواسته فرهنگیان است
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۳:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
آخه یکی نیست بگه افزایش حقوق میخوایم چیکار؟
چند سال پیش اگر حقوق یک میلیون بود با اون پول میشد برنج و گوشت و میوه و... بخریم. میشد قبض آب و برق و گاز و... پرداخت کنیم ولی الان با پنج میلیون هم نمیشه نصف اون کارا رو انجام بدیم. شما بگید اصلا حقوق ده میلیون تومان، سوال اینجاست با ده میلیون تومان در این گرونی چیکار میشه کرد؟
از مسئولین عزیز خواهشمندیم به جای افزایش حقوق، اجناس رو ارزون کنن وگرنه اکر با افزایش حقوق قیمت ها چند برابر شد چی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرفیعی
۱۲:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چون اینکه این مملکت ثبات قیمتی نداره افزایش حقوق هم معنانداره.گیریم حقوقارو کردن ده میلیون ایامرغ کیلویی ۳۴هزارتومان نمیشه کیلویی۱۳۴هزارتومان روغن حلب ۱۴۰هزارنمیشه۳۴۰هزار.کرایه خونه.گوشت.برنج.لاستیک ماشین.ووووووووووو......الاماشلا.فقط منتظریم اتفاق خوب بیاد.اندکی صبرسحرنردیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
حقوق پدر من با ۴۵ سال سابقه در شرکت نفت،که ۱۰ سال آن را هم بیمه نبوده،در شهریور ماه ۹۹ تا بهمن به۶۳/۲۱۴/۲۸۷ریال بوده،که امروز۲۲ اسفند به ۵۵/۲۹۹/۰۸۰ ریال تقلیل یافته یعنی مبلغ ۷/۹۱۵/۰۸۰ ریال از آن کم شده .آیااینگونه از ریش کندن وبه سبیل اضافه کردن طریقه همسان سازی عادلانه برای شما متصور میشود.این است عدالت و رسیدگی به حقوق بازنشستگان یا مستمری بگیران تامین اجتماعی است.امیدوارم پی گیری شود.منتظر بارقه ای از عدالت شما هستیم.از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین دولت
۱۲:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بازهم وعده=دروغ وتزویر وکلک
حقوق باید قبل از سال افزایش پیدا کنه
اینکه به سال آینده موکول می کنند یعنی دروغ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
دلخوش به این چیزها نباشید همه سر کار هستیم دولت و مجلس هیچ کاری نمی کنند اینقدر با دنیا بد هستن که محاله اتفاقی بیافته
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۲:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا بازنشستگان تامین اجتماعی مظلوم هستند .من بازنشسته کشوری با مدرک پنجم ابتدایی و ۲۰ سال سابفه کار بعد از همسانسازی حقوقم ۱۵ میلیون تومن شد.دوستم با مدرک سیکل ۲۰ میلیون از صندوق کشوری میگیره.
India
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
15 میلیون تومان بازنشستگی با 20 سال سابقه و سیکل میگیری شاکی هم هستی ؟ بیشتر از سه برابر من با30 سال سابقه و فوق دیپلم
Pakistan
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
حقوق ما یک میلیون ودویسته اونوقت با ۱۵تومن مینالی.عجب
Germany
گمنام
۱۲:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید خدمت مسولین حقوق کارگری....
سال 99 که افزایش 26 درصدی حقوقذکارگران مصوب شد چرا پیمانکار مربوطه شرکت که زیر نظر بانک کشاورزی میباشد حقوق کارگران را درست و کامل پرداخت نمیکند.....
آیا کسی رسیدگی میکند؟؟؟؟
آیا کسی صدای ما کارگران را میشنود؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
حقوقهای دیگران که اضافه میشه بدون سر و صدا است ولی حقوق کارگر از شش ماه قبل از اضافه کردن تو بوق و کرنا است . مخارج بر اساس دلار است حقوق کارگر 100دلار در ماه هم نمی رسد. تازه اگر آنرا هم بدهند که اکثراً نمی دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خدایا ،چقدر،پشت گوشم میخاره،فکر کنم داره مخملی میشه،این دام بر مرغ دگر نه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سال دیگه چه صیغه ایه؟! این ماه انجام بدین شب عیدی دل ما و پدرانمون رو شاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
وعده زیاد شنیدیم، البته در همان حد وعده مانده اند. شما که این خبر رو زحمت کشیده چاپ کردید، بگید ما دربرابر اینهمه وعده چه باید بگیم؟ من دیگه بریدم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
همینطور‌ کش‌می‌دن تا بعد از انتخابات ما بازنشسته ها هم فقط اخبار رو میخونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا بازنشسته سپاه بالای ۱۸ میلیون حقوق میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا. و هزاران چرای دیگر شبیه این....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بودجه را هاپولی خواهید رفت چند غران جهت بستن دهن ملت اضافه خواهید کرد و بقیه در حسابهای شما در کانادا واریز خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر دروغ نگین و ظلم نکنین که ما دیگه باور نمی کنیم، فقط از آه مظلوم بترسید مامستمری بگیران وباز نشستگان تامین به گدایی افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
وعده مسئولان برای ۱۴۰۰؛ افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل گرانی چشم گیر مساوی است با همچو خر در گل ماندن حقوق بازنشستگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
باز آخر سال شده و وعده سر خرمن
Korea (Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
ماکه خانواده کارافتاده تامین اجتماعی ۲۳۰۰می گیریم توانایی کارهم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چقدر نزدیک انتخابات که میشه حرفای مسئولین قشنگ و جذاب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینگونه اضافه حقوق بدون پشتوانه یعتی فرو پاشی اقتصاد یعنی چاپ پول یعنی سلام کره شمالی و سلام ونزو الا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
پشتوانش گرانی چندین برابر اقلام وکالا ولوازم خانگی وخودرو و مسکن ومایحتاج مردم هست این گرانی چندصد درصدی برای اقتصاد مشکلی به وجود نمیاره چون این چند درصد که روی حقوق می خواهند بذارن چندین برابرش را زودتر بر روی تمام کالاها از مردم گرفتن شما ناراحت بی ارزش شدن پول نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
دقت کردید نوبخت دم از این می زنه که از اول اسفند متناسب سازی انجام می شود و مقداری الحساب به بازنشسته میدهیم تا احکام زده شود ولی وزیر کار می گوید از سال 1400 که بعد عنوان کند سال جدید رقم چشمگیری افزایش داشتیم در هفت سال گذشته هیچ کاری برای بازنشسته نکردند آخر دولتشان آمدن دم از همسان سازی می زنند که بار مالی برای دولتشان نداشته باشد .درضمن مشخص نشود که میزان همسان سازی وافزایش حقوق سال جدید چقدر است در صورتی که باید شفاف سازی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه به دروغگویی های مسئولین عادت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
قرار بود اسفند امسال متناسب سازی انجام بشه نه سال اینده نامرداد
United States of America
قدرت جانباز جنگ
۱۱:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اصلا لزوم به تامین بودجه نیست از حقوق های پنچاه میلیونی کم کنند و به حقوق های ۱ به بالا اضاقه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر بازنشستگان را بازی ندید اگر صادقانه و درست عمل شود نیازی نیست اخبار خالی برای ما صفحه کنید
Iran (Islamic Republic of)
قره جه ای
۱۱:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
یک مثل ترکی هست که می گویداششیم اولم ینجابیتینج.معنی اش اینکه خرم نمیرتابهاربیاید
Iran (Islamic Republic of)
گیج
۱۰:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خیلی وقته به بزگ میگن نمیر، بهار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خودتان هم دارید میگید وعده، از این وعده ها زیاد بوده آخرش یه ۱۰۰-۲۰۰ اضافه می کنند و همه عالم رو خبر دار میکنند که حقوق بازنشستگان افزایش پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
فقط وعده، محض رضای خدا یکیشم درست از آب در نیومد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
پیام قبلی را از ترس 110 دادم // که یهو نیاد بگیرنمون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
معلومه که واقعا میخوان یواش یواش به قشر ضعیف جامعه رسیگی کنن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
رسیدگی نکنن تا قشر ضعیف به حسابشون رسیدگی کنه
India
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
وقتی سواره تصمیم گیرنده پیاده بشه هزار تا اما و اگر و شرط و شروط سر در میاره
اما اگه مسئولین مثل بقیه کشورها خر مراد را مقطعی سوار میشدند پیاده ها که چه عرض کنم مملکت هم هیچ مشکلی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
ابتدا از کلیه پرسنل باشگاه خبرنگاران جوان تشکر میکنم که اخبار را دنبال واطلاع رسانی میکنن بعد از همسانسازی که نه متناسب سازی مرداد ماه قرار شد نیمه دوم سال که طبق قول مسولین مربوطه ووزیر کار مرحله دوم اجرا شود که این امر صورت نگرفت دولت هم که بیشتر دارایی سازمان را به صورت قرض بلوکه کرده وپس نمیدهدوسازمان تامین اجتماعی را تافته جدا بافته میداند موقع تصویب افزایش حقوق کارگران وبازنشستگان خود را دخالت دهنده ولی موقع تعیین بودجه افزایش حقوق خود را مبرا وجدا از سازمان میداند ضمنن به این آقایان که پشت تریبون دم از افزایش چشمگیر حقوق در سال ۱۴۰۰ میزنن باید بگوییم که امسال هم همین صحبت را کردید ولی درآخر حقوق بازنشسته ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان وحقوق آقایان مسول چندین میلیون افزایش پیدا کردچطور وقتی نماینده مجلس میگوید بازنشستگان انتظار افزایش حقوق خود ورسیدن به بازنشستگان کشوری ولشگری رانداشته باشن دم از افزایش چشمگیر میزنید دیگر بس است این همه وعده و وعیدو دروغ بترسید ازخدا شما مسول وامانت دار هستید
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
خیلی خیلی درست می فرمائید ولی کو گوش شنوا خدا
آخرین اخبار