اعمال قانون ۸ هزار خودرو درطرح محدودیت‌های کرونایی استان سمنان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ۸ هزار خودرو از ابتدای اعمال محدودیت‌های کرونایی، به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌ها در استان اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: از مجموع هشت هزار خودرو جریمه شده در استان سمنان به دلیل بی توجهی به محدودیت‌های ترافیکی، نزدیک به ۶ هزار خودرو به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه جریمه شدند.

او بیان کرد: تردد خودرو‌ها در محور‌های درون شهری استان سمنان از ساعت ۲۱ تا سه صبح همچنان تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ادامه داد: دوربین‌ها در سراسر استان سمنان فعال است و تردد خودرو‌ها خارج از زمان مجاز ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

سرهنگ بزرگی اضافه کرد: پلیس نیز با حضور فیزیکی در معابر شهری رانندگانی را که قانون ممنوعیت تردد شبانه را رعایت نکنند به صورت دوبرگی جریمه می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان ابراز داشت: در جریمه دوبرگی ممکن است قبض جریمه به دست راننده متخلف نرسد، اما پیامک جریمه به تلفن همراه مالک خودرو ارسال می‌شود.

اوافزود: ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به داخل شهر‌های استان در شرایطی که استان در شرایط قرمز کرونایی قرار داشت و محدودیت تردد شبانه از جمله تخلف‌های رانندگی با اعمال محدودیت کرونایی محسوب می‌شود.

سرهنگ بزرگی یادآور شد: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه تردد همکاری داشته باشند و از انجام سفر‌های بین شهری غیرضروری پرهیز کرده و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان بدون اغماض جریمه می‌شوند.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار