افتتاح ۳ طرح زیربنائی اقتصادی در زرندیه

۳ طرح زیربنائی اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درمراسمی با حضور مسئولان ۳ طرح زیربنائی اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه به بهره برداری رسید.

اولین طرح زیر بنائی اجرای شبکه فیبرنوری زمینه‌ساز توسعه صادرات منطقه ویژه اقتصادی زرندیه بطول یازده و نیم کیلومتر است که ازاستان تهران در شهر جدید پرند آغاز و با گذر از شهر صنعتی پرند ارتباط دیتا و تلفن شهرستان زرندیه به منطقه ویژه اقتصادی زرندیه رسید و ارتباط بین این دو برقرار شد.

حجازی فر مدیر کل مخابرات منطقه ۵ استان تهران در زرندیه  در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به آماده بودن زیر ساخت‌های لازم در این مورد و دسترسی‌های فیبر نوری از شهر پرند نزدیک به شهرستان زرندیه است مقرر شده که مخابرات منطقه ۵ تهران این کار را انجام بدهد.

حجازی فر افزودک طول کابل یازده و نیم کیلومتر فیبر نوری در مسیر شهر صنعتی پرند تا منطقه اقتصادی ویزه زرندیه است که ارتباط دیتا و تلفن را بین استان مرکزی و استان تهران و شهر جدید پرند برقرار می‌کند.

دومین طرح افتتاح دفتر خدمات پیشخوان منطقه ویزه اقتصادی زرندیه است که در جهت تسهیل کردن امور اداری جهت سرمایه گذاران به بهره برداری رسید

سومین طرح افتتاح اولین سوله انبار گمرگ منطقه ویژه اقتصادی زرندیه به مساحت اولیه ۲ هکتار که قرار است ۳۰ انبار بزرگ در این راستا جهت دپو و نگهداری کالا ساخته شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.