روزنامه‌های ورزشی بین المللی - ۱۹ اسفند؛

تقابل دوباره طارمی با رونالدو/ نبرد رئال مادرید و بارسلونا بر سر ستاره ها/بوسه اینتر بر قهرمانی لیگ سری آ ایتالیا

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف ورزشی پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا بین سویا و بورسیا دورتموند از یک طرف، یوونتوس برابر پورتو و ریاست خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونای اسپانیا از برجسته‌ترین عناوین ورزشی جهانی هستند که امروز سه شنبه منتشر شده اند.

روزنامه‌ها همچنین به بحث و جدال پیرامون قانون دربی مادرید، آخرین وضعیت نقل و انتقال ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا، سرنوشت کاوانی  در منچستر یونایتد و پیروزی جدید چلسی در لیگ برتر انگلیس پرداختند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه به بحث و جدال پیرامون داوری دربی مادرید که باعث خشم رئال مادرید شده است، پرداخت و نوشت: "پایان داغ لالیگای اسپانیا."

این روزنامه در مورد دیدار بورسیا دورتموند برابر سویا در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا نوشت: "ریمونتادای تحمیلی".

مارکا همچنین به دیدار خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا با بازیکنان تیمش در تمرین  نوشت: "لاپورتا اظهار خوش بینی می‌کند. "

اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر ریاست خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا نوشت: "او قبلاً راه خود را رفته است" و "کومان و بازیکنان با هم دیدار کرده اند".

اسپورت همچنین در مورد بازی برگشت شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا بین بورسیا دورتموند و سویا  نوشت: "سویا به دنبال معجزه‌ای برابر بورسیا دورتموند است. "

روزنامه موندو دیپورتیوو

این روزنامه متمرکز بر دیدار خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا با بازیکنان تیم نوشت: "بگذارید به جلو برویم. "

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد بازار نقل و انتقالات بارسلونا، به خصوص برای بازیکنان آزاد این تیم مانند اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو و دیوید آلابا  نوشت: "۳ معامله در دسترس. "

این روزنامه همچنین درباره دیدار برگشت مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا و دیدار بورسیا دورتموند برابر سویا  نوشت: "سویا برای ریمونتادا".

روزنامه آ اس

این روزنامه به درگیری آینده بارسلونا و رئال مادرید بر سر چند بازیکن، به ویژه ارلینگ هالند نروژی و آلابای اتریشی متمرکز شد و نوشت: "نبرد رئال مادرید و بارسلونا بر سر معاملات آغاز شده است. "

آ اس همچنین در مورد جنجال داوری دربی مادرید و خشم رئال مادرید نوشت: "عصبانیت علیه داوری".

این روزنامه علاقه مند به دیدار برگشت مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا  و بازی بورسیا دورتموند و سویا بود و نوشت: "یک موفقیت برای دورتموند".

روزنامه انگلیسی سان

این روزنامه متمرکز بر منچستر یونایتد و تمدید قرارداد  با بازیکنانش از جمله ریک بیلی از عاج و ادینسون کاوانی نوشت: "بیلی و کاوانی در مورد آینده خود از اوله گونار سولسشیر پرسیدند."

سان همچنین به برد ۲ بر صفر چلسی مقابل اورتون در لیگ برتر فوتبال انگلیس پرداخت و نوشت: "درخششت. "

روزنامه فرانسوی فرانس فوتبال

این روزنامه بر گفت‌وگوی خود با مارکو وراتی ایتالیایی، ستاره پاری سن ژرمن متمرکز شد و نوشت: "Verratti: دعا برای عقیده".

فرانس فوتبال همچنین به درگیری بین لیونل مسی ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی پرداخت و نوشت: "مسی - کریستیانو رونالدو: درگیری بیشتر طول می‌کشد؟ "

روزنامه L'Equipe

این روزنامه متمرکز بر خورخه سمپائولی آرژانتینی سرمربی جدید المپیک مارسی بود و نوشت: "سمپائولی منتظر مانده است. "

اکیپ همچنین درباره دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا و مصاف پاری سن ژرمن برابر بارسلونا  نوشت: "مسی و نیمار دشمنان شب هستند. "

روزنامه  ایتالیایی Corriere Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یک بر صفر اینترمیلان مقابل آتالانتا و بالا بردن امتیاز خود در لیگ سری آ ایتالیا، نوشت: "به صورت دستی اینتر را  به عنوان قهرمان لیگ سری آ ایتالیا قبول کنید. "

کوریره همچنین به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین یوونتوس و پورتو علاقه‌مند شد و نوشت: "پیرلو: مثل یک فینال".

روزنامه La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یک بر صفر اینترمیلان مقابل آتالانتا و برتری ۶ امتیازی آن‌ها در  لیگ سری آ ایتالیا نسبت به سایر رقبا نوشت: "بوسه اینتر بر قهرمانی لیگ سری آ ایتالیا".

گازتا همچنین درباره دیدار برگشت شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا و بازی یوونتوس برابر پورتو  نوشت: "یوونتوس و پورتو از جمله ستاره ها. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار