ترامپ در میان تدابیر امنیتی شدید وارد نیویورک شد

با ورود رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شهر نیویورک، تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف برج محل اقامت او برقرار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، رئیس جمهور سابق آمریکا برای اولین بار پس از خروج از کاخ سفید، در میان تدابیر شدید امنیتی به شهر نیویورک بازگشت.

دونالد ترامپ در حالیکه همسر و پسرش را به همراه نداشت، در میان حفاظت ماموران سرویس مخفی و افسران پلیس شهر نیویورک وارد برج معروف خود در منهتن شد و برای حامیانش دست تکان داد.

علت سفر از پیش اعلام نشده ترامپ به نیویورک هنوز مشخص نیست. ترامپ پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به همراه خانواده اش در خیابان پنجم منهتن زندگی می‌کرد. او بعد‌ها در سال ۲۰۱۹ اقامتگاه پالم بیج در فلوریدا را به عنوان محل اسکان دائمی خود انتخاب کرد.

ترامپ که نتوانست سودای ماندن در کاخ سفید را تا سال ۲۰۲۴ محقق کند، در تلاش است تا برای انتخابات ریاست جمهوری همان سال خود را آماده کند. همه این‌ها برغم ثبت دو مورد استیضاح در کارنامه سیاسی وی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ترامپ باید به درک واصل گردد.
Austria
reza
۱۴:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
آهای یکی نیست که به تمام جهانیان و اعضاء سازمان ملل بگوید بیائید بیائید معنای آزادی را در آمریکا کشف کردیم....آزادی = جواب معترض با شلیک گلوله همان 6 کشته ای که خون هایشان در 6ژانویه بر کف خیابان های مقابل مجلس و کنگره ریخته شد چون معترض بودند.... و معنای دیگرآزادی آمریکائی = فقط وفقط یک مجسمه فیزیکی بسیار بلند با مشعلی به دست وسط آبهای ساحل نیویورک و واشنگتن دی سی و معنای دیگر آن = آزادی یک رئیس جمهور با پوشیدن جلیقه ضدگلوله در مراسم تحلیف با چندین لایه امنیتی از دیوارهای آهنی و جداول بتنی و آزادی رئیس جمهور مستعفی با چندین لایه امنیتی ویژه برای تردد و زنده ماندن حقوق بشرآمریکائی = شلیک گلوله به سینه زن فعال ضدجنگ فقط بخاطر احقاق حق راءی خودش و اعتراضش به شمارش آراء ونادیده گرفتن راءیش .....همین طور دموکراسی آمریکائی نیز همانطور که در بالا گفته شد شلیک گلوله به مردمی که نمایندگان منتخب شان از داخل مجلس سنا و کنگره به طرفشان گلوله شلیک کردند یعنی کشته شدن با شلیک گلوله از سوی همان نمایندگانی که مردم به آنان رای داده و انتخابشان کرده اند...........ولی منظور ما همان """آزادی آمریکائی"""بود که الآن ترامپ با این آزادی و به زور نیروهای امنیتی چندین لایه قادر به ادامه زندگی نحس خودش است................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ترامپ در انتظار انتقام سردار دلها باش از سایه ی خودت هم باید بترسی هیچی تمام نشده تازه اول کاره
آخرین اخبار