سازمان بدر: آمریکا به دنبال دور کردن الحشدالشعبی از مرزهاست

سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا به دنبال دور کردن نیرو‌های الحشدالشعبی از نوار مرزی است، تاکید کرد عملیات مرزی برای ممانعت از اجرای نقشه‌های واشنگتن ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، سازمان بدر در استان الانبار عراق اعلام کرد که عملیات نیرو‌های الحشدالشعبی در نوار مرزی برای مقابله کردن با نقشه‌های آمریکا و در راستای حفظ امنیت کشور ادامه دارد.

این سازمان از تلاش آمریکا برای دور کردن نیرو‌های الحشدالشعبی از مناطق مرزی برای اجرای اهداف خصمانه خود در راستای برهم زدن امنیت مردم در این مناطق پرده برداشت.

«قصی الانباری» مسئول سازمان بدر استان الانبار، گفت: حضور برخی از گروه‌های تروریستی در انبار و استان‌هایی که تحت کنترل تروریست‌های داعش بودند، به بهانه‌ای تبدیل شد که نیرو‌های آمریکایی برای ماندن در کشور به مدت طولانی‌تر برای تحقق اهداف خود و با ادعای مبارزه با تروریسم از آن استفاده کند.

او گفت: بهتر است بگوییم آمریکا از این مسئله برای اجرای نقشه استعماری خود در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن بهره برداری کند.

الانباری افزود: نیرو‌های الحشد الشعبی و نیرو‌های امنیتی از طریق عملیات شناسایی در نوار مرزی سه کشور، راه‌های کمک رسانی به عناصر تروریستی را در استان الانبار متوقف کردند و این موضوع خواسته نیرو‌های آمریکایی نیست، زیرا به توجیه و بهانه‌های آنان برای حضور در عراق پایان خواهد بخشید.

او تصریح کرد: دولت آمریکا از طریق پیگیری فعالیت‌های الحشدالشعبی و ماهیت عملیات‌هایی که انجام می‌دهد و اینکه در مدت کوتاهی توانست تروریسم را از بین ببرد در مقابل قدرت ادعایی ارتش و ائتلاف خود دریافت که باید خطر را از طریق این نیروی ایدئولوژیک ملی درک کند، بنابراین سعی دارد آن را از همه جهات و از هر راهی تضعیف کند.

مسئول سازمان بدر در استان الانبار عراق تاکید کرد که عملیات الحشدالشعبی و تأمین امنیت مرز‌ها با وجود تمام اتفاقات و تشدید عملیات تروریستی با حمایت‌های خارجی ادامه خواهد یافت و هرگز با خواست آمریکایی‌ها متوقف نخواهد شد.

آمریکا بامداد ۸ اسفند به نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه حمله کرد و به اذعان آمریکایی‌ها این حمله به دستور مستقیم جو بایدن، رئیس جمهور این کشور بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار