مناسب سازی فضا‌های شهری با اختصاص یک درصد بودجه شهرداری

شهردار یزد گفت: از سال آینده هیچ طرحی بدون تأیید ناظر مناسب سازی فضا‌های شهری تحویل گرفته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی، شهردار یزد در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور گفت: در شورای عالی استان‌ها مصوب شد حداقل یک در هزار بودجه سالیانه شهرداری‌ها به مناسب سازی فضا‌های شهری اختصاص یابد.

او افزود: شهرداری یزد به عنوان اولین شهر، یک درصد بودجه سالیانه خود را در سال آینده به مناسب سازی فضا‌های شهری اختصاص داده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس در سال آینده نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری در مناسب سازی هزینه می‌شود و هیچ طرحی بدون تأیید ناظر مناسب سازی تحویل گرفته نخواهد شد.

شهردار یزد در خصوص مناسب سازی فضا‌های ورزشی اعلام آمادگی کرد و پیشنهاد داد که در این زمینه تفاهم نامه‌ای به امضا برسد.

عزیزی همچنین از برگزاری مسابقات پارا المپیاد استانی، نهضت مناسب سازی معابر، مناسب سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اختصاص ون برای ایاب و ذهاب معلولان به عنوان نمونه فعالیت‌های شهرداری یزد در زمینه مساعدت به حضور جانبازان و معلولان از فعالیت‌های انجام گرفته در عرصه‌های اجتماعی نام برد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور با اهدای لوحی به شهردار یزد از تلاش ها، مساعدت‌ها و همکاری‌های ارزشمند شهرداری یزد در همگانی کردن ورزش‌های جانبازان و معلولین و برگزاری مسابقات پارا المپیاد استانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار