اجرای پویش ایران مهربان با محوریت فرزندان ایتام و محسنین

تفاهم‌نامه اجرای پویش ایران مهربان با محوریت فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت مدیرکل کمیته امداد خوزستان منعقد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فراهم کردن حمایت از فرزندان ایتام و محسنین از طریق جذب حداکثری حامی جهت حمایت مادی و معنوی این فرزندان و تلاش در جهت تبیین اهداف متعالی طرح پر خیر و برکت اکرام محسنین همکاران گرانقدرتان و خیرین در جهت حمایت از ایتام صورت می‌گیرد.

او بیان داشت: تفاهم‌نامه اجرای پویش ایران مهربان با هدف کوشش در جهت بهبود شاخص عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد روحیه تعاون، همدلی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، حمایت از ایتام نخبه و مستعد، آشنایی بیشتر جامعه بنیاد بین‌المللی غدیر با نیازها، مسائل و مشکلات نیازمندان، آشنایی بیشتر جامعه مددجویان با بنیاد بین‌المللی غدیر و ایجاد رضایتمندی در جامعه نیازمندان منعقد شد.

شیبه ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف سازمان‌ها، دستگاه‌ها، صنایع و شرکت‌ها در جهت توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام در جذب حداکثری حامی جدید و همکاری در ایجاد نظام مشارکت موسسات دولتی و غیردولتی و فعالان عرصه خیر و احسان به منظور فراهم کردن حمایت از ایتام تحت حمایت از جمله این تعهدات است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: مشارکت در توسعه طرح پر و خیر برکت اکرام با جذب حداکثری حامی جدید، اهتمام در حمایت حقوقی ایتام از طریق ادارات استان و مشارکت در برگزاری آیین‌های اسلامی و ایرانی (جشن عاطفه ها، جشن رمضان، جشن نیکوکاری، عید قربان و ...) از جمله تعهدات بنیاد بین‌المللی غدیر استان خوزستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.