بیش از ۲ هزار ایثارگر در استان مرکزی فاقد مسکن

در استان مرکزی بیش از ۲ هزار ایثارگر فاقد مسکن زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  انصاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در نشست خبری امروز گفت: در استان مرکزی بیش از ۲ هزار ایثارگر فاقد مسکن زندگی می‌کنند.

انصاری با اشاره به برنامه ریزی برای تامین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران و جانبازان در استان مرکزی گفت: در تلاشیم با اختصاص زمین و تامین منابع مالی در آینده نه چندان دور مسکن آن‌ها را تامین کنیم.

او با اشاره به اختصاص ۲۶۴ واحدمسکونی به خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سفیر اضافه کرد: این طرح که مراحل پایانی خود را طی می‌کند در فضای ۱۰ هزار متر مربعی و ۴ واحد ۱۵ طبقه‌ای ساخته شده است و تا چند ماه دیگر آماده واگذاری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ویژه خانواده شهدا وایثارگران هم اشاره و بیان کرد: این طرح در ۵ طبقه و با هزینه‌ای ۳۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است.

او تعهد اشتغال هزار فرزند شهید وایثارگر استان مرکزی را از دیگر برنامه پیش رو دانست و گفت: امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر زمینه استخدام آن‌ها فراهم شود.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز شهید از دیگر موضوعاتی بود که در نشست خبری امروز مطرح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.