شهروندخبرنگار آذربایجان شرقی؛

خیز چهارم کرونا در بازارهای خرید! + تصاویر

در این روز‌های پایانی سال صدای همهمه شهروندانی در کوچه و بازار‌ها به گوش می‌رسد که نسبت به ویروس خطرناک کرونا بی‌تفاوت هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی در آستانه عید نوروز در کوچه و بازار‌ها قدم می‌زنیم سراسر شور و نشاط مردمانی را می‌بینیم که به دنبال خرید‌های نوروزی و تهیه سفره‌های رنگارنگ و زیبای هفت سین هستند.

در این ایام وقتی از کوچه و بازار‌ها گذر می‌کنید صدای کودکی را می‌شنوید که با شور و نشاط به دنبال خرید ماهی‌های رنگارنگ و زیبا و تزیین تخم مرغ‌های رنگی است و مادران و پدران با چیدن قرآن و فال حافظ بر سر سفره‌های هفت سین منتظر آغاز سال نو هستند با آرزو‌های بزرگ و قشنگ تا این تحویل سال برایشان بهترین سال را رقم بزند و دید بازدید‌های نوروزی و گرفتن عیدی از بزرگتر‌ها که صفای خاصی برای کودکان دارد.

اما متاسفانه امسال این عید نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز باید شکل خاصی با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا سلامتی به افراد جامعه برگردد و عید‌های رنگارنگ را در کنار هم جشن بگیریم.

شادی و نشاط حق تمام افراد جامعه است، اما متاسفانه در این شرایط که کرونا در کشور جولان می‌دهد برخی از شهروندان در آستانه عید نوروز چنان غرق در خریدهای نوروزی می‌شوند.

با رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور اندک در این روز‌های کرونایی می‌توان زنجیره این ویروس را شکست.

شهروندخبرنگار ما در حالی تصاویری را ارسال کرده است که ازدحام جمعیت با توجه به شیوع ویروس کرونا در بازار‌های تبریز موج می‌زند؛ و به گفته وی خرید‌های نوروزی شهروندان از اسفند ماه شروع شده همچنان ادامه دارد.

منبع: خلیل غلامی - تبریز


بیشتر بخوانید:

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار