در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نمره قبولی ناپلئونی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی/ حناچی:ترجیح می‌دهم به خود نمره ندهم

شهردار تهران گفت: در پایان سال ۹۹ ترجیح می‌دهم در حوزه حمل و نقل عمومی به خود نمره ای ندهم.

پیروز حناچی شهردار تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پاسخ به این سوال که در روزهای پایانی سال چه نمره ای به عملکرد خود می‌دهد اظهار کرد: من ترجیح می‌دهم به خود نمره ندهم و مردم به ما نمره دهند، اما در آخرین نظرسنجی هایی که از مردم داشتیم در حوزه‌های مختلف مانند فضای سبز، میادین میوه و تره‌بار و بهشت زهرا نمره قبولی خوب از مردم شهر تهران گرفته‌ایم. 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این نمره ها قابل قبول بوده اند یا خیر گفت: جز حوزه هایی که نمره خوب گرفته ایم در برخی از حوزه‌های دیگر هم نمره قبولی گرفته‌ایم اما هنوز برای من قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشیم. 

حناچی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل عمومی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی نمره قبولی گرفته‌ایم، اما این نمره ناپلئونی بوده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم. 

شهردار تهران تصریح کرد: تمام تلاش همکاران ما این است تا هر کاری را که از دستشان بر‌می‌آید، در حوزه حمل و نقل عمومی انجام دهند البته این بار سنگین است و شهرداری به تنهایی از پس آن ها بر نمی آید. 

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی در پایتخت حاکمیتی است گفت: با توجه به این موضوع نمی‌توان موضوعی را که حاکمیتی است فقط بر عهده شهرداری تهران گذاشت و همه باید در این حوزه کمک کنند.

حناچی ادامه داد: در حوزه منابع بودجه عمومی برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی باید کاری انجام داد، در حال حاضر ما زیر ساخت‌های فراوانی داریم اما  ناوگانی نداریم تا بتوانیم جوابگوی کامل باشیم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار