ملکی خبر داد:

آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، سه راه سیمان محله زمان آباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
 
وی ادامه داد:سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل حادثه یک کارخانه تولید گونی‌های پلاستیکی و نخ‌های پلاستیکی به وسعت تقریبا یک هزار متر که حدود ۴۰۰ متر آن سوله مسقف بود که محل تولید و نگه داری بخشی از این محصولات بود و حدود ۶۰۰ متر هم محوطه روباز بود که محل نگه داری اجناس تولید شده بود.
 
ملکی گفت:زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تمام این کارگاه شعله ور بود. سوله اصلی هم بخشی از دیوار‌ها و سقف‌ها حالت خود را از دست داده بود و در آستانه ریزش بود و همین عملیات را با حساسیت بالایی مواجه کرده بود، اما آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و موفق شدند که به محل اصلی آتش سوزی دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد:آتش خیلی سریع تحت کنترل درآمد و خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، ولی خسارت مالی زیادی بود. از گسترش آتش و سرایت به کارخانه‌ها و کارگاه‌های اطراف جلوگیری شد. مدت زیادی است که آتش خاموش شده و نیرو‌ها مشغول ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار