برگزاری ویژه برنامه "هر شهید یک درخت" در منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تهران در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا طرح ویژه "هر شهید یک درخت" را در منطقه اجرا نماید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رنجبریان شهردار منطقه هشت گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری و همچنین یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام، تعداد ۱۱۰ اصله نهال در سطح منطقه برای خانواده‌های محترم شهدا و علاقمندان به کاشت نهال آماده شده و پلاک اختصاصی نیز برای هر درخت همراه با درج نام یکی از شهدای گرانقدر مهیا کرده ایم تا طی مراسمی، کاشت این ۱۱۰ اصله نهال در منطقه۸ با یاد ۱۱۰ شهید منطقه هشت تهران صورت پذیرد.

شهردار منطقه۸ افزود: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی  هم موثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه کاشت نهال به یاد شهدا چندین سال است که انجام می‌شود و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخارآفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است. به همین منظور ما به نیابت از هر شهید والامقام درختی خواهیم کاشت تا منطقه و پایتخت علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

گفتنی است آیین کاشت نهال با حضور مدیران شهری و خانواده‌های محترم شهدا ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه در بوستان شهدای تهرانپارس منطقه۸ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: کاشت درخت ، منطقه 8
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار