درجاتی خبر داد؛

طوفان و باران امروز تهران مشکل خاصی به وجود نیاورد

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران درباره شرایط امروز جوی استان تهران و کوهستان ها توضیحاتی داد.

منصور درجاتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تا به این لحظه در استان و شهر تهران مشکلی که ایجاد معظل کرده باشد و یا حادثه خاصی نداشته ایم، ولی تقریبا در تمام سطح استان باد، بارش، طوفان، برف و در کوهستان‌ها شاهد کولاک بودیم. امروز در جاده هراز، فیروزکوه تگرگ و بارش برف داشتیم و از بعد از ظهر شرایط طوفانی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در ارتفاعات افرادی که برای صعود رفته بودند به هشدار‌ها توجه نکرده بودند. امدادگران و نجات گران نهاد‌ها مختلف از جمله هلال احمر، پلیس کوهستان، آتش نشانی و کادر فنی و نجاتگران تله کابین توچال امروز سنگ تمام گذاشتند و تعداد زیادی از کوهنوردان را که در کولاک گرفتار شده بودند را نجات دادند.

درجاتی بیان کرد: این کوهنوردان از مبادی اصلی مراجعه نکرده بودند و به آن‌ها هشدار‌های لازم نسبت به اینکه روز‌های پایانی هفته شرایط جوی خوبی در کوه‌ها نیست از طریق ما و فدراسیون کوهنوردی اعلام شده بود. امروز تعداد کوهنوردان زیاد بود و چند نفر گمشده بودند که خداروشکر همه این افراد نجات پیدا کردند و از نقاط مرتفع به پایین انتقال داده شدند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سمت ماکو و بازرگان و شوط و چالدران تمام آب های آشامیدنی یخ زده و اهالی آب ندارند.
آخرین اخبار