بهداد سلیمی:

علاقه من به تیم فوتبال نساجی مازندران کاملا دلی است

قهرمان سابق المپیک ایران درباره شرایط رشته وزنه برداری در کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی، قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان و سرمربی تیم گهر زمین درباره حضور ملی پوشان در این تیم و قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری عنوان کرد: اگر کیانوش رستمی را حساب کنیم، تیم ما ۴ ملی پوش داشت؛ چرا که  رستمی تا حدودی من را قبول دارد و اذیتی نمی‌کند.

او ادامه داد: کیانوش رستمی هم سال گذشته و هم امسال وزنه‌های خوبی را برای تیم ما زد و همیشه با ما همراه بوده است.

بهداد سلیمی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی گفت: آن مقداری که من خبر دارم، سهراب در آخرین اردوی تیم ملی کشورمان وزنه‌های خوبی را زده و به رکورد‌های  ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۳۰ کیلوگرم در ۲ ضرب رسیده است که وزنه‌های خوبی هستند و با این وزنه‌ها شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد؛ اما این یک سالی که سهراب مرادی به علت مصدومیت از دست داده است، می‌تواند کمی برای او مشکل ساز شود.

بهداد سلیمی درباره تیم فوتبال مورد علاقه خود گفت: همه می‌دانند که من طرفدار نساجی مازندران هستم و واقعا به جز بازی‌های تیم نساجی، بازی های دیگر لیگ ایران را نگاه نمی‌کنم.

او ادامه داد: من از بچگی علاقه داشتم که بعد از تمرینات خودم، تمرینات نساجی و مسابقات آن‌ها را مشاهده کنم و واقعا علاقه من به این تیم کاملا دلی است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار