لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشور در نزدیکی انتخابات نیاز به آرامش و اتحاد دارد

دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: در برهه حساس نزدیک به انتخابات، کشور نیاز مبرم به آرامش و اتحاد دارد.

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان قانون  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات‌ پیش رو گفت: انتخابات سیزدهم، انتخابات حساس و تعیین کننده در دوران چهل سال اخیر انقلاب است و اهمیت این موضوع باید در دستور کار سران نظام و تصمیم گیران دلسوز مردم و انقلاب قرار گیرد.

لطفی ادامه داد: در این برهه زمانی حساس نزدیک به انتخابات کشور نیاز مبرم به آرامش و اتحاد دارد و ما همگی باید با اطمینان بخشی به مردم و جلب اعتماد‌های از دست رفته کاری کنیم تا در مردم انگیزه و شوق برای یک انتخابات خوب و پرشور مهیا شود؛ باید با شناساندن کاندیدا‌های جدید و بی تکرار و کارآمد، در صدد حل مشکلات واقعی مردم برآییم.

دبیرکل جبهه حامیان قانون تصریح کرد: روش ما برای شکل وحدت در کشور و رقابت سالم این است که اگر می‌خواهید مردم بیایند پای کار، باید تشکیلاتی ملی شکل بگیرد و از همه مردم دعوت و نظر خواهی شود تا هرکس که مشتاق است و دلش برای کشورش می‌تپد، بیاید نظرات خود را روشن و شفاف بگوید و بدون هیچ اغماضی از همه مردم ایران دعوت کنیم و نظرات همه اقشار جامعه بشنویم.

او در پایان عنوان کرد: باید از همه نخبگان بخواهیم که در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنند تا بتوانیم به گفتمان مردم سالاری دینی و به ریل اصلی انقلاب برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
صددرصد باید اتحاد را حفظ کنیم
عدم اتحاد باعث عدم امنیت میشود
اگر تفاوت در سیاست داریم .مسیله ای نیست
همه که نباید شبیه هم فکر کنند
ولی نباید با سخنان خام و نپخته باعث شویم دشمن ازش
بنفع خودشان استفاده کنند
اگر این روش را در پی گیریم .پس نفوذی هستیم و
داریم اطلاعات به دشمن میدهیم
آخرین اخبار