زلزله زدگان سی سخت و کمک‌های مردمی استان مرکزی

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی کمک‌های مردمی این استان را به زلزله زدگان سی سخت کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بخشی از اقدامات این ستاد در زمینه کمک به زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را که از طریق تعدای از موکب‌ها و با اتکا به کمک‌های مردمی و خیرین خاص در حال انجام است را تشریح کرد.

صفریان افزود: تا یازدهم اسفندماه امسال، بالغ بر ۱۸۰ مترمربع سنگ ساختمانی به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال، ۴ تن گچ ساختمانی و ۲۰۰ متر مربع ایزوگام در استان مرکزی جمع آوری و به کارگاه‌های ساختمانی این ستاد مستقر در سی سخت ارسال شده است.

او همچنین از اعزام ۱۵ نفر نیروی متخصص لوله کش، جوشکار و برقکار از استان مرکزی به این کارگاه‌ها خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ۶۰ میلیون تومان وجه نقد هم برای خرید لوزم برقی و لوله و اتصالات، جمع آوری و در اختیار این ستاد برای کمک به زلزله زدگان قرار گرفته است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از برپایی یک ایستگاه صلواتی برای خدمات رسانی و تامین غذای میان وعده شامل سوپ و چای در این مرکز هم خبر داد و بیان کرد: امروز ۳۰۰ بسته مواد غذایی هم از استان مرکزی ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه عمده مصالح ساختمانی و کمک‌های مذکور از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات و یکی از موکب‌های شهرستان جمع آوری و ارسال شده است تصریح کرد: بنا به درخواست و هماهنگی تعدادی نیروی ماهر هم از موکب شهرستان خمین اعزام می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.