بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۲)؛

از دانلود برنامه اخبار جهانی مایکروسافت تا مرورگر گوگل کروم بتا

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود NetGuard Pro 2.294 - برنامه فایروال بدون نیاز به روت اندروید

یکی از مشکلات مهم کاربران تمام شدن سریع شارژ اینترنت آنها است، یکی از مهمترین عوامل صرفه‌جویی در مصرف اینترنت، قطع کردن دسترسی برنامه‌های اندرویدی به اینترنت است. برای این کار ما نرم افزار NetGuard را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود NetGuard ؛ فایروال و قطع دسترسی برنامه ها به اینترنت برای اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft News 21.0.39– برنامه اخبار جهانی مایکروسافت

در دنیای امروز خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی است و همه افراد به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند؛ چرا که در سراسر جهان هر لحظه اتفاقات و حوادث بسیاری رخ می‌دهد.

نرم افزار‌های زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند که برای نمایش اخبار استفاده می‌شوند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی برنامه Microsoft News است. این نرم افزار اخبار جهان را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در Microsoft News مشاهده کنند.

دانلود Microsoft News


دانلود Chrome Beta 89.0.4389.72 – مرورگر وب گوگل کروم بتا اندروید

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios ؛ مرورگر محبوب گوگل کروم
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن هواشناسی اندروید Clean Weather

اپلیکیشن Clean Weather یک برنامه هواشناسی دقیق و ساده اندرویدی است که در گوگل پلی منتشر شده است.

همه انسان ها پیش از خروج از خانه ابتدا شرایط آب و هوایی را بررسی می کنند! لباسی که ما در هر روز می پوشیم رابطه مستقیمی با شرایط جوی دارد و همین موضوع باعث شده است که هر کسی حداقل یک بار در روز اطلاعات آب و هوایی را بررسی کند. روش های مختلفی برای دسترسی داشتن به این نوع از اطلاعات وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از گوشی های هوشمند اندرویدی است.

هواشناسی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Instagram 177.0.0.0.108 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود English Grammar & Phonetics 7.5.3 – تمرین گرامر و تلفظ انگلیسی

یادگیری زبان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر انسانی در دنیای امروزی باید انجام دهد. می‌توان گفت این توانایی دیگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک انسان است. امروز برای شما یک برنامه آماده کرده‌ایم که می‌تواند در صحبت‌ کردن به زبان انگلیسی به شما کمک کند.

یکی از بهترین برنامه‌های ساخته شده در این زمینه English Grammar & Phonetics است که می‌تواند به شما در یادگیری هر چه بهتر توانایی صحبت کردن کمک کند.

دانلود English Grammar & Phonetics 7.4.4 – تمرین گرامر و تلفظ انگلیسی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210215.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit

پلیر‌ها جزو محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین نرم افزار‌های اندرویدی به شمار می‌روند. ما برای اجرای هر نوع فایلی در هر فرمتی به یک نرم افزار خاص نیاز داریم. این نرم افزار‌ها با توجه به توانایی‌های شان از امکانات متنوعی بهره می‌برند و کمک می‌کنند پخشی بدون دردسر را تجربه کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک پلیر باید آن را داشته باشد کیفیت بالای پخش و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع است که متاسفانه در بسیاری از ویدئو پلیر‌ها دیده نمی‌شود! همین موضوع نیز باعث شده است که برخی از توسعه دهندگان دست به کار شده و پخش کننده‌هایی جامع را در این زمینه معرفی نمایند. PLAYit  عنوان یک ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند است.

دانلود ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Today Weather – Forecast 1.5.1-9.280221 - برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشنن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.


دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Enpass Password Manager Pro 6.6.3.467 – مدیریت حرفه‌ای رمز عبور اندروید

برنامه Enpass Password Manager نرم‌افزاری کاربردی برای حفظ امنیت سیستم عامل اندروید است. شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار از رمز‌های عبور خود در محیطی امن محافظت کنید تا دیگر کسی نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.
 
شما می‌توانید به جای حفظ کردن رمز‌های خود، همه آن‌ها را در یک محیط امن کنار هم نگه دارید تا به راحتی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با نصب کردن این برنامه دیگر نگران فراموشی اطلاعات لازم برای ورود به حساب کاربری خود نباشید.
 
دانلود Microsoft Edge Preview 45.01.24 - مرورگر مایکروسافت اج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار