سردار زهرایی خبرداد:

پیگیری مطالبات شهدا و ایثارگران جهادی در دستور کار است

مسئول بسیج سازندگی گفت: پیگیری مطالبه شهدای جهادی به مجلس سه ماه پیش وصول شد و به کمیسیون امنیت سپرده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی در هفتمین نشست ملی استان‌ها و شهرستان‌های هدف اظهار کرد: در سیل سال گذشته خوزستان زمانی که دو جهادگران به شهادت رسیدند در محضر مردم و گروه‌های جهادی قسم یاد کردم تا روزی که این مسئولیت را دارم از پیگیری دست برندارم که شهدا و جانبازان و ایثارگران جهادی در قانون گنجانده شوند.

او با بیان اینکه در قفس طلایی دستورالعمل‌ها کار سخت‌تر از آن چیزی است که پیش بینی می‌کنیم، گفت: پیگیری مطالبه شهدای جهادی به مجلس سه ماه پیش وصول شد و به دلیل اینکه اولویت مجلس بررسی بودجه بود این قانون را به کمیسیون امنیت سپرده شد.

سردار زهرایی گفت: این مسئله در کمیسیون امنیت اقناع صورت گرفته و قول رای گیری در صحن علنی مجلس داده شده است.

مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه در این مقطع نظام جمهوری اسلامی عده‌ای فکر می‌کنند تحریف در مقام تحریم یا فرمایشات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، افزود: یک تحریف در جامعه جهادی در حال رخ دادن است.

سردار زهرایی گفت: اردوی جهادی تبدیل به جریان جهادی شده است و هر فعالیتی که می‌خواهد نشان داده شود لفظ جهادی در آن استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه نقشه راه بسیج سازندگی تدوین و ابلاغ شد، گفت: بسیج سازندگی در کار‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، آسیب اجتماعی و فرهنگی تفکرو رویکرد جهادی در نقشه کار قرار داد.

سردار زهرایی گفت: ناگزیریم به مردم خدمات تخصصی دهیم چراکه انتظارات مردم با گسترش فناوری افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار