فعالیت آزمایشگاه‌های پیشرو در فارس

وجود آزمایشگاه‌های پیشرو در فارس باعث شده است مردم با آسودگی به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دویست و هفتاد و ششمین نشست ستاد مدیریت کرونا، گفت: با نظارت‌های موثر دانشگاه از بیمارستان‌ها و روند خدمت رسانی به بیماران، وضعیت ارایه خدمت به مراجعان و بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فارس شکل مناسبی دارد و به یک آرامش نسبی دست پیدا کرده ایم.

او، با اشاره به عملکرد یک سال گذشته آزمایشگاه‌های استان، بیان کرد: با همت معاونت بهداشت دانشگاه و روسای مراکز بهداشتی، وجود آزمایشگاه‌های استان فارس به عنوان مراکز پیشرو در تشخیص کووید۱۹ با شرایط ایمن، باعث شده اند مردم با خاطری آسوده به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

لطفی، تصریح کرد: افزایش تست‌های تشخیص کرونا از روزی ۳۰۰ تست به بیش از ۲ هزار تست را یک اقدام بزرگ برشمرد و از تلاش تمام کارکنان آزمایشگاه‌ها تقدیر کرد.

 اورنگ ایلامی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به افزایش نسبی موارد اینتوبه در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان، ادامه داد: تاکنون دو هزار و ۵۲۵ نفر در فارس بر اساس اولویت‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در دو مرحله واکسن کرونا دریافت کرده اند.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار