پسکوف: همه اتهامات علیه روسیه پوچ و بی اساس است

سخنگوی کرملین اعلام کرد مسکو تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه را مداخله در امور داخلی این کشور می‌داند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز چهارشنبه در واکنش به تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا گفت: آن‌ها چیزی فراتر از مداخله در امور داخلی روسیه نیستند. در مجموع، ما تنها می‌توانیم ابراز تأسف کنیم که مخالفان ما در این مورد تنها به چنین روش‌هایی متوسل می‌شوند، که تأثیر مخربی بر روابط دو جانبه دارد. در هر صورت ما این اتهامات را پوچ می‌دانیم.

سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که اگر غرب دلایلی برای اتهامات خود علیه روسیه مبنی بر "مسموم کردن" ناوالنی دارد باید این اطلاعات را به اشتراک بگذارد، پنهان کردن عمدی آن‌ها شرم آور است.

پسکوف در این مورد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: " اگر همکاران آمریکایی ما دلایل مشخصی دارند، باید در جهت افشای این موارد (مسمومیت ناوالنی)، آن‌ها را به اشتراک بگذارند. اگر آمریکا همراه با همکاران اتحادیه اروپا به طور عمدی دلایل و شواهد موجود خود را پنهان می‌کنند این بدان معناست که آن‌ها عمداً کل این داستان برلین را پنهان می‌کنند، یا به عمد موانع را در مسیر دسترسی به حقیقت ایجاد می‌کنند. هر دو مورد شرم آور و غیر قابل قبول هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار