تلاش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای برقراری اقدامات امنیتی ویژه

خبرگزاری رویترز از تلاش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای برقراری اقدامات امنیتی ویژه با کشور‌های حاشیه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا اقدامات امنیتی ویژه‌ای را با کشور‌های حوزه خلیج فارس که اقدام به برپایی روابط با اسرائیل کرده اند و نگرانی‌هایی در رابطه با ایران دارند، برپا کند.

رویترز همچنین اعلام کرد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بحثی در خصوص توافق دفاعی با کشور‌های حوزه خلیج فارس همراه با تلاش برای توسعه روابط امنیتی به انجام رسیده است.

ساعتی پیش نیز ادی کوهن، مشاور پیشین دفتر نخست وزیر اسرائیل و از تحلیلگران صهیونیستی از سفر از پیش اعلام نشده امروز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به عمان خبر داد.

او ساعتی پیش در حساب توییتری خود نوشت: وزیر خارجه اسرائیل امروز در عمان بود.

او جزئیات بیشتری از این خبر را اعلام نکرد.

روز گذشته رسانه‌های خبری از گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و عمان خبر داده بودند. گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیروز در پیامی توئیتری با اعلام این خبر نوشته بود: این یک گفت و گوی خوب با بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان بود. در طول این تماس، دیدگاه‌ها در خصوص شماری از مسائل در ارتباط با منافع مشترک، علاوه بر اهمیت حمایت از تمامی تلاش‌هایی که با هدف به دست آوردن صلح و ثبات در منطقه انجام می‌گیرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اشکنازی همچنین در توییت دیگری نوشته بود: ما توافق کردیم کانال ارتباطی مستقیم خود را حفظ کرده و همکاری‌های بیشتر را ارتقا دهیم.

این ارتباط‌های دوطرفه در حالی انجام شده است که عمان و اسرائیل روابط دیپلماتیکی با همدیگر ندارند.

اوایل دیروز نیز رسانه‌های خبر گزارش دادند اولین سفیر امارات صبح دوشنبه وارد اراضی اشغالی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار