رئیس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر نیاز به تجهیزات و امکانات دارد

همتی گفت: جمعیت هلال احمر در کنار نیروی انسانی نیاز به تجهیزات و امکانات خوب دارد و تحریم‌های ظالمانه این اوضاع را سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت که ظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه آثاری که ارسال شد برگزیده هستند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور افراد به صورت محدود فراهم بود.

او با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از نیرو‌های جمعیت هلال احمر را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: ۸ تا ده هزار نفر نیروی رسمی داریم و مابقی جوانان هستند و عمده‌ترین فعالیت جوانان ما در سال ۹۹ مبارزه با ویروس کرونا بود.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته بیش از ۷ میلیون خودرو که قصد سفر داشتند، تب سنجی شدند، بیان کرد: امسال دومین سالی است که ویروس کرونا وجود دارد و از ۱۵ اسفند ماه نظارت بیش از ۱۰۰ مبدا کشور به هلال احمر سپرده شده است.

همتی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در کنار نیروی انسانی نیاز به تجهیزات و امکانات خوب دارد و تحریم‌های ظالمانه این اوضاع را سخت‌تر کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امسال کمک‌هایی از سوی دولت شد، اما به حدی که در کشور ایجاد آرامش کند، نرسیده‌ایم و از مجلس درخواست کمک بودجه‌ای در این زمینه داریم، اردوگاه‌های ما در سال‌های گذشته به سمت تعطیلی رفته‌اند و انتظار داریم مجلس برای احیای این اردوگاه‌ها به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار خانه هلال نیز در کشور داشتیم، عنوان کرد: بر این اساس طرحی در سال جاری برای راه اندازی بیش از ۳۸ هزار خانه هلال را هدف گذاری کردیم و در سال ۹۹ نیز ۴ هزار خانه هلال را راه اندازی و ایجاد کردیم. با این حال از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که در فصل بودجه نسبت به ایجاد خانه هلال توجه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار