علیرضا نجاتی: تورنمنت اوکراین در سطح خوبی برگزار شد/ برای المپیک رقابت با حریفان خارجی بسیار مفید است

دارنده مدال برنز جهان گفت: با توجه به حضور برخی کشتی گیران مطرح در تورنمنت بین‌المللی اوکراین، این رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین طی روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفندماه در شهر کی یف اوکراین برگزار شد که در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گئورگ غریبیان از ارمنستان با نتیجه ۵ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. نجاتی در این مرحله مقابل اسلام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست‌یافت.

علیرضا نجاتی درباره عملکردش در این تورنمنت اظهار داشت: در این رقابت‌ها نمایندگان ارمنستان و ازبکستان که به ترتیب قهرمان اروپا و آسیا شده بودند را شکست دادم و در دیدار فینال نیز یکی از کشتی گیران مطرح و عنواندارجهان را از پیش رو برداشتم تا به لطف خدا مقتدرانه صاحب مدال طلا شوم.

وی تأکید کرد: تورنمنت اوکراین واقعاً در سطح خیلی خوبی برگزار شد و خوشبختانه تعدادی از حریفان اصلی‌ام که در المپیک حضور خواهند داشت در این رقابت‌ها به میدان رفتند و به‌طور حتم این موضوع به من خیلی کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.