در یک شبانه روز؛

بیش از ۵ هزار نفر دیگر در انگلیس به کرونا مبتلا شدند

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۴۵۵ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۴۵۵ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این همه گیری در این کشور به چهار میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹ نفر رسیده است.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت انگلیس در شبانه روز گذشته همچنین ۱۰۴ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند؛ این میزان جان باخته از ویروس کرونا در انگلیس کم‌ترین میزان در یک شبانه روز در ۵ ماه اخیر است.

مجموع قربانیان کرونا در این کشور با احتساب قربانیان جدید ۱۲۲ هزار و ۹۵۳ نفر اعلام شده است.

دولت انگلیس فقط مبتلایانی را که ۲۸ روز پس از ابتلا فوت کنند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مراکز آماری این کشور، قربانیان همه گیری کووید-۱۹ را تا دو هفته پیش، ۱۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر اعلام کردند.

کشور حدود ۶۷ میلیون نفری انگلیس پس از کشور‌های پرجمعیت آمریکا، هند، برزیل و مکزیک پنجمین کشور دارای بیشترین جان باخته از کرونا در جهان است.

در اروپا نیز انگلیس رکورددار جان باختگان از کروناست و از نظر شمار مبتلایان به کووید-۱۹ نیز انگلیس، در جهان، در رده پنجم قرار دارد.

دولت انگلیس اعلام کرد تا امروز دوشنبه، حدود ۲۰.۵ میلیون نفر در این کشور، دوز اول و بیش از هشتصد و بیست هزار نفر از این گروه، دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند. اما کم اثر بودن برخی واکسن‌های کرونا بر روی ویروس‌های جهش یافته شناسایی شده در این کشور به نگرانی عمده در این کشور مبدل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار