گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و عمان

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای عمانی خود تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با «بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان در خصوص مسائل منطقه تلفنی گفتگو کرد.

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با اعلام این خبر نوشت: این یک گفت و گوی خوب با بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان بود. در طول این تماس، دیدگاه‌ها در خصوص شماری از مسائل در ارتباط با منافع مشترک، علاوه بر اهمیت حمایت از تمامی تلاش‌هایی که با هدف به دست آوردن صلح و ثبات در منطقه انجام می‌گیرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اشکنازی همچنین در توییت دیگری نوشت: ما توافق کردیم کانال ارتباطی مستقیم خود را حفظ کرده و همکاری‌های بیشتر را ارتقا دهیم.

این تماس تلفنی در حالی انجام شده است که به نوشته نشریه تایمز اسرائیل، عمان و اسرائیل روابط دیپلماتیکی با همدیگر ندارند.
اوایل امروز نیز رسانه‌های خبر گزارش دادند اولین سفیر امارات صبح امروز دوشنبه وارد اراضی اشغالی شده است.

بنا به گزارش مندرج در حساب توئیتری وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، محمد آل خاجه امروز صبح وارد فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو شد. در متن این پیام آمده بود آل خاجه قرار است عصر امروز به عنوان اولین سفیر امارات استوارنامه خود را به رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی تقدیم کند.

همچنین طبق این گزارش، سفیر امارات قرار بود بعد از ملاقات با ریوولین، با گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. همچنین آل خاجه دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در برنامه خود دارد.

در ۲۴ ژانویه رژیم صهیونیستی سفارت خود در ابوظبی را افتتاح کرد و به اولین کشور عربی در خلیج فارس تبدیل شد که برای صهیونیست‌ها سفارت افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار