شورا‌های شهر و روستا پیگیر مطالبات مردمی باشند

فرماندار اشکذر گفت: شورا‌های شهر و روستا در زمان باقیمانده پیگیر مطالبات مردمی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر در نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان پیرامون مشکلات و مسائل شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد، با بیان اینکه بعد از قوای سه‌گانه، شورا‌های اسلامی جایگاه ویژه‌ای در اداره کشور دارند گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با خودداری از ورود به حواشی و بدون ایجاد تشنج در جامعه، نه بصورت طومار که بصورت رسمی و مکتوب پیگیر مطالبات مردم باشند.

او افزود: در مسیر حفظ سلامت مردم و محیط زیست از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و انتظار داریم شورا‌های اسلامی شهر و روستا با حمایت تمام قد از این رویه، به ما کمک کنند.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های مسئولان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان به منظور پایش پیوسته صنایع آلاینده عنوان داشت: واحد‌های آلاینده مکلف به رعایت قوانین محیط زیستی و کاهش حداکثری آلایندگی هستند و باید با بکارگیری استراتژی‌های مناسب، کاهش میزان آلاینده‌ها را مورد توجه مستمر قرار دهند.

او خاطرنشان کرد: درخصوص صنایع فولادی، تنها با صنایع تبدیلی فولاد که نیاز به ذوب ندارد آن هم با رعایت استاندارد‌ها حمایت خوهیم کرد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: اشکذر یزد ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار