کلهر: آینده ای درخشان در انتظار پدیده های جدید لیگ برتر فوتبال است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدواریم سرمربیان به بازیکنان و پدیده‌های جوان، در لیگ برتر فرصت بازی بیشتری دهند.

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پدیده‌های نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان شاهد درخشش چند بازیکن جوان بود که در تیم های خود بسیار تاثیرگذار بوده اند.

او افزود: به عنوان مثال حسین پور حمیدی دروازه بان تیم فوتبال آلمینیوم اراک در بازی های نیم فصل درخشش خوبی داشته است؛ در کنار این دروازه بان می‌توان به نادر محمدی بازیکن تیم فوتبال پیکان اشاره کرد. او بازیکن مستعدی است و جای پیشرفت بیشتری دارد به شرط اینکه مغرور نشود و سعی کند که توانایی‌های فنی خود را در بازی نشان بدهد.

کلهر ادامه داد: در کنار این ۲ پدیده جوان، می‌توان به مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس هم اشاره کرد که در این تیم فوق العاده کار کرده است و حساس‌ترین گل‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را برای سرخ ها به ثمر رسانده است. همچنین خیلی از بازیکنان،  سال گذشته توانستند به عنوان پدیده لیگ معرفی شوند که از جمله آن ها می توان به مهدی قایدی مهاجم فعلی استقلال تهران نام برد.


بیشتر بخوانید


او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سرمربیان لیگ برتری به استفاده از بازیکنان جوان روی بیاورند و هیچ هراسی در استفاده از آن ها نداشته باشند. استفاده از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه می‌توان تیمی قوی را برای آینده تشکیل داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار