نساجی به دنبال جبران مافات

تیم نساجی مازندران در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، امروز میزبان آلومینیوم اراک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته شانزدهم و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ با انجام هشت مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان آلومینیوم اراک است.

نساجی که نیم فصل اول را با کسب نتایج ضعیفی به پایان رساند مصمم است در نیم فصل دوم جبران کند.

مجید جلالی که از هفته دهم به جای وحید فاضلی به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد در چند بازی آخر نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و قول داد با جذب چند باز یکن خوب و جدید، در نیم فصل دوم نتایج بد را جبران کند.

نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب چند بازیکن از جمله سجاد آقایی مهاجم استقلال تهران، علی آل‌کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان، اکبر صادقی هافبک و کاپیتان باتجربه و سعید جلالی‌راد دروازه‌بان شهرخودرو مشهد و رضا دهقانی وینگر سپاهان قصد دارد در نیم فصل دوم جبران کند.

چند بازیکن تیم نساجی هم، نیم فصل از این تیم جدا شدند تا امروز از چهره تیم نساجی متحول شده رونمایی شود.

نساجی در نیم فصل نخست از ۱۵ بازی با کسب ۲ پیروزی، ۳ مساوی و ۱۰ باخت، ۱۱ گل زده و ۲۰ گل خورده و کسب ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت که این جایگاه در شان تیم ریشه دار و پرطرفدار این تیم خوب شمالی نیست.

تیم آلومینیوم اراک هم که نیم فصل اول با کسب ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته بود با جدایی رسول خطیبی سرمربی خود و پیوستن وی به تیم تراکتور شاید نتواند نتایج خوب نیم فصل اول را جبران کند اگر چه این تیم اراکی در اولین سال حضورش در لیگ برتر، نتایج خوبی گرفت.

داوری بازی امروز بر عهده علی صفایی است و حسن ظهیری و حسن انتظاری کمک‌داوران وی هستند.

داور چهارم پوریا زحمتی است و حسین زمانی - مرتضی منصوریان کمک‌داوران پشت دروازه این بازی هستند و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار