اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب آشامیدنی مشهدریزه

شبکه فرسوده توزیع آب آشامیدنی " مشهد ریزه " تایباد با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد امین باباغیبی مدیر امور آب و فاضلاب تایباد گفت: مشکل فرسودگی قسمتی از آب آشامیدنی شهر " مشهد ریزه " از توابع بخش میان ولایت تایباد در شرق خراسان رضوی با هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و مشارکتی با اهالی این منطقه اصلاح و برطرف شد.

او افزود: اصلاح ۲ هزار و ۱۵۰ متر لوله فرسوده در ابعاد مختلف و اجرای خط انتقال آب به طول هزار و ۵۰ متر از چاه روستای " ریزه " به مخزن شهر " مشهد ریزه " از مهمترین اقدامات فنی انجام شده این پروژه بود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: در حال حاضر جا به جایی، حفر و تجهیز چاه شماره ۲ و سه تایباد، حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی شهر " کاریز " و روستایی " سرخسرا " و " سمنگان " از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای شهرستان آب و فاضلاب تایباد است که برای بهره برداری نهایی از آن‌ها بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 باباغیبی به فرسوده بودن شبکه توزیع روستایی این شهرستان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر شبکه توزیع روستایی تایباد ۳۶۰ کیلومتر است که ۱۰۰ کیلومتر آن معادل ۲۰ درصد فرسوده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر مشترکان روستایی تایباد در حوزه مسکونی، تجاری، صنعتی و سایر مشترکان ۴۱ میلیارد ریال بدهی دارند.


انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار