جواد نکونام:

در حق فولاد کم لطفی بزرگی صورت گرفته است

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: با تیمی بازی داریم که مربی خود را تغییر داده و شرایطش تغییر کرده است، اما تمام تمرکزمان را روی این دیدار می‌گذاریم و برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و موفق شویم.

نکونام در ارتباط با محرومان و مصدومان تیم خود برای بازی فردا گفت: برای فردا یک بازیکن محروم داریم و و سه بازیکن هم مصدوم هستند که هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند و برای بازی فردا آن‌ها را در اختیار نداریم.

جواد نکونام در ارتباط با پنجره نقل و انتقالاتی بسته تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: این اتفاق بدی است و ما می‌توانستیم مانند سال قبل که در نیم فصل تیم خود را تقویت کردیم، امسال نیز چنین کاری انجام دهیم و نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول بگیریم، اما متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است.

نکونام ادامه داد:خیلی از تیم‌ها در شرایط فعلی بازیکن‌هایی را چه به صورت قرضی و یا دائمی جذب کرده اند، اما ما نمی‌توانیم این شرایط را داشته باشیم و جنگی نا برابر را در نیم فصل دوم با سایر تیم‌ها خواهیم داشت. باید با این موضوع کنار آمد چرا که ما باید در لیگ، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم.

او افزود: تیم العین ۷ بازیکن خارجی دارد که آن‌ها در بازی‌های قبلی این تیم کیفیت بالای خود را نشان داده اند. در کل شرایط مقابل این تیم و در لیگ خودمان مقابل تیم‌هایی که حتی در اول فصل نیز هزینه‌های زیادی کردند و در نیم فصل هم به این خرج‌ها ادامه می‌دهند سخت است.  با کمک هواداران و همت بازیکنان تلاش می‌کنیم که جبران این کمبود بازیکن را انجام دهیم و مقابل هواداران سربلند شویم.

سرمربی فولاد ادامه داد:‌با توجه به این که تیم فولاد نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی است توقع داشتیم که مسئولان فوتبال کمک کنند تا بتوانیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم چرا که ما هم نماینده ایران هستیم و باید کمک کنیم تا نماینده‌های ما در بازی‌های آسیایی بهترین شرایط را داشته باشند، اما متاسفانه در حق فولاد کم لطفی بزرگی صورت گرفته است.

نکونام در ارتباط با تعویق ۲ هفته‌ای لیگ برتر گفت: این تعطیلی به ضرر ما و به نفع ذوب آهنی‌ها بود چرا که آن‌ها از این تعطیلی استفاده کردند و شرایط خود را بهبود بخشیدند.

او ادامه داد: یک یا ۲ تیم با توجه به خواسته‌شان تعویق یک هفته‌ای را برای فوتبال کشور مان به وجود آوردند تا بتوانند نهایت استفاده را ببرند که متاسفانه این موضوع کاملا به ضرر تیم فولاد خوزستان بود.

نکونام درباره برنامه ریزی لیگ گفت: امیدواریم شرایط تیم ما را هم در نظر بگیرند چرا که ما تنها تیمی هستیم که باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و مانند تمام نماینده‌های ایران در آسیا توقع داریم به تیم ما هم کمک شود تا در شرایط ایده آل در مسابقات شرکت کنیم. خواسته ما این است که به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که تیم ما بتواند استراحت کافی داشته باشد تا بهترین نتیجه را در آسیا برای کشورمان کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
جناب نکو نام،فوتبال کشور با وجود افرادی چون شما هرگز به سرو سامان نخواهد رسید.شما در انتخابات فدراسیون فوتبال نشان دادید لابیگر فساد در فوتبال هستید.پس سعی نکن ادای ...در بیاوری.
آخرین اخبار